Jeden z największych polskich portali turystycznych VTrip.pl rozwija swój Program Afiliacyjny przy współpracy ze szwedzką firmą TradeDoubler.
Współpraca pomiędzy VTrip.pl a TradeDoubler trwa kilka miesięcy. Już pierwsze jej efekty ujawniły nowe możliwości, jakie niesie za sobą rozwój partnerstw internetowych na rynku polskim.
Partnerstwa internetowe opierają się na trzech filarach: usługodawcy, partnerze
i koordynatorze działań. Rolę tego ostatniego pełni w tym przypadku TradeDoubler. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania wspierające zarządzanie procesami sprzedaży i kooperacji z partnerami („wirtualnymi oddziałami” ) portalu VTrip.pl, czyli usługodawcy. Są to kompletne narzędzia służące generowaniu sprzedaży on-line oraz budowaniu sieci sprzedaży i relacji z partnerami.
TradeDoubler działa w 17 krajach i ma ponad 1000 aktywnych klientów
w Europie, wśród których są firmy i koncerny o zasięgu europejskim i ogólnoświatowym, takie jak Apple Store, Dell, Telia Sonera, eBay oraz Kelkoo. Z kolei Polsce do klientów TradeDoubler obok VTrip.pl należą między innymi OpenFinance, Jamba, Bertelsmann Media (Świat Książki).
Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, iż marketing afiliacyjny jest bardzo wydajną drogą zwiększania sprzedaży – mówi Piotr Kluczewski, prezes portalu VTrip.pl. Do współpracy zapraszamy witryny oraz partnerów tematycznie związanych z naszą działalnością, których cechuje wysoki profesjonalizm. Ci z kolei dostarczają informacji o naszych produktach swoim lojalnym użytkownikom. Cieszymy się, że jesteśmy pionierami tego typu rozwiązań w Polsce.
Rozwiązania TradeDoubler z powodzeniem stosują takie tuzy światowej e-turystyki jak Expedia czy Opodo. Jesteśmy zatem przekonani, że połączenie naszego doświadczenia z doświadczeniem w sprzedaży usług turystycznych i silną marką VTrip.pl, wygeneruje znaczącą sprzedaż dla VTrip.pl poprzez naszą sieć – dodaje Tomasz Kozarzewski, dyrektor zarządzający TradeDoubler Polska.
Do programu afiliacyjnego VTrip.pl można zalogować się przez specjalny link: http://www.tradedoubler.com/pan/program_info?program_id=23403
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.