Drugiego lutego, w Dniu Świstaka, drugi co do wielkości polski serwis aukcyjny Swistak.pl,
informuje o planach dotyczących swojej wirtualnej waluty, współpracy ze sklepami
internetowymi oraz wprowadzenia do serwisu funkcji społecznościowych.
W ostatnim kwartale serwis aukcyjny Swistak.pl zmienił się całkowicie oraz uzyskał szereg nowych
funkcji. Liczba użytkowników serwisu w porównaniu do stycznia ubiegłego roku wzrosła o 60% (do 1,8
mln UU miesięcznie) a ilość aktywnych aukcji sięgnęła 370 tys., zatem o 85% więcej niż rok
wcześniej. Teraz Swistak.pl szykuje kolejne zmiany.
„Skoncentrujemy się na trzech obszarach funkcjonowania Świstaka” – mówi Piotr Szymczak, Product
Manager serwisu Swistak.pl. „Po pierwsze, rozwiniemy możliwości wykorzystania wirtualnej waluty
serwisu (tzw. „srebrnych”), służącej obecnie przede wszystkim do promowania aukcji w obrębie
Świstaka. Po drugie, zintensyfikujemy działania mające na celu wsparcie sklepów internetowych
handlujących w serwisie. Po trzecie, wyposażymy serwis w funkcje społecznościowe. Nasze pomysły
są na dość zaawansowanym etapie realizacji i zapowiadane zmiany pojawią się jeszcze w pierwszym
kwartale tego roku.” – podsumowuje.
Twórcy serwisu spodziewają się, że wśród użytkowników Świstaka szybko upowszechni się
uruchomiona w połowie stycznia możliwość handlu „srebrnymi”, pozwalająca zarabiać realne
pieniądze na operacjach wirtualną walutą serwisu. Z kolei w pozyskaniu sklepów internetowych i
zachęceniu ich do handlu na Świstaku pomogą mechanizmy „Świster” oraz „ŚwistakAPI”. Służą one
odpowiednio do automatycznego importu danych dotyczących produktów oferowanych przez sklepy
internetowe oraz integracji z systemem transakcyjnym Świstaka.
W najbliższych tygodniach pojawi się również szereg dodatkowych zmian, takich jak:
· uproszczona rejestracja nowych użytkowników, zachowująca jednocześnie wysokie standardy
bezpieczeństwa transakcji,
· rezygnacja z obligatoryjnego określania czasu trwania aukcji,
· dodanie mechanizmów promocyjnych umożliwiających sprzedającym promowanie w oknie
własnej aukcji innych przedmiotów wystawionych w serwisie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.