W niedzielę 1 czerwca na Polach Mokotowskich o godzinie 11.00 rozpocznie się akcja Warszawa Dzieciom organizowana przez Stołeczną Estradę. W tym roku do akcji dołączyła również muzyczna telewizja 4fun.tv.
Pola Mokotowskie w Dniu Dziecka przemienią się w magiczne miejsce.
Telewizja 4fun.tv zaprosi do aktywnego wypoczynku i wielu konkursów w akcji „Odkryj w sobie dziecko”. Dorośli będą mogli potańczyć z najmłodszymi w grze Twister Moves, uczestniczyć w zawodach podrzucania Zośki, poskakać na skakankach i przy dźwiękach muzyki serwowanej przez Dj Pozioma X odpocząć na leżakach rozstawionych nad jeziorkiem. Artyści z You Can Dance zaprezentują historię tańca od epoki kamienia łupanego po breakdance – wystąpi między innymi Ida Nowakowska i Gosia Andrzejewicz.
Widzowie w tajemniczy sposób przeniosą się do legendarnych czasów pełnych nie odkrytych tajemnic. W spektaklu „Wars i Sawa” obejrzeć będzie można losy założycieli stolicy w bajkowej, ruchomej scenografii. Stołeczna Estrada przybliży dzieciom "źródlaną" słowiańską muzykę, która wprowadzi młodych widzów w świat magii, gdzie rządzi duch Wisły Dziwuń oraz wiedźma Kobylicha. Występom towarzyszyć będą szczudlarze i grajkowie. W stworzonym w ten sposób miasteczku średniowiecznym uczestnicy imprezy wezmą udział w warsztatach łuczniczych, garncarskich, tanecznych oraz obejrzą pokazy walk rycerskich i bicia monet.
Tapori zaprosi na wystawę stworzoną przez dzieci, przedstawiającą dzieci z Polski i całego świata. Podczas imprezy mali podopieczni stworzą swoją własną gigantyczną postać z wielu małych serc namalowanych przez siebie tego dnia.
Fundacja Mały Rycerz w ramach obchodów 60-lecia polskiej animacji przygotuje przegląd polskich filmów animowanych. W czasie przeglądu na telebimie zostanie pokazanych kilkadziesiąt krótkometrażówek. Nie zabraknie także filmów pełnometrażowych oraz wybranych odcinków najpopularniejszych seriali. Dla małych widzów i ich rodziców ustawione zostaną krzesła.
Na Polu Mokotowskim stanie również 4-metrowa dmuchana "Piłka Życzeń", która ostatecznie pojedzie na EURO i będzie stała na boiskach, na których reprezentacja Polski będzie rozgrywać swoje mecze. Dlatego zapraszamy do wpisywania życzeń dla piłkarzy. Akcja jest organizowana przez oficjalnego partnera EURO 2008 – firmę Hyundai. Obok piłki powstanie dmuchane boisko, na które zapraszamy rodziny z dziećmi do gry wielką dmuchaną piłką.
TKKF przygotuje miasteczko sportowe z mnóstwem konkursów. Dmuchana ścianka wspinaczkowa, bungee-trampolina, tenis stołowy, piłkarzyki, ergometry wioślarskie, to tylko niektóre z atrakcji. Hulakula jak zwykle zasypie dzieci kolorowymi piłeczkami, a Smyk przygotuje panoramę Warszawy, którą dzieci będą mogły wypełnić wedle własnego uznania. Fundacja Aktywni zaprezentuje program Aktywna Szkoła, który ma na celu promocję nowoczesnych form gimnastyki, jako alternatywnych programów realizacji wychowania fizycznego i sportu szkolnego. Poznamy Gymstick i Nordic Walking.
1 czerwca rozpocznie się również akcja „Rowerem bezpiecznie do celu”. Stąd na terenie imprezy znajdzie się również mobilne miasteczko rowerowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.