Wdrożenie platformy logistycznej AX4

Lafarge Nida Gips, jeden z największych producentów płyt gipsowo-kartonowych na polskim rynku wdrożył rozwiązanie informatyczne usprawniające komunikację z obsługującymi firmę operatorami logistycznymi – platformę AX4 firmy AXIT. Rozwiązanie AX4 redukuje czas obsługi zlecenia spedycyjnego o 80%. „Aby zastosować to rozwiązanie, od naszych spedytorów wymagaliśmy jedynie dostępu do internetu i posiadania przeglądarki internetowej. Komunikacja pomiędzy Lafarge a operatorami logistycznymi odbywa się za pośrednictwem udostępnianej aplikacji internetowej. Nie ma zatem także znaczenia, jaki i czy w ogóle posiadają oni system informatyczny.” – mówi Jacek Tarkowski Dyrektor Pionu Obsługi Klientów i Logistyki w Lafarge Nida Gips.

Dzięki temu rozwiązaniu proces dostaw w firmie Lafarge uległ znacznemu usprawnieniu, a przez to stał się znacznie tańszy. Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązania logistycznego AX4. Od wielu lat w Europie z rozwiązań AX4 korzystają m.in. BASF, BMW, Schenker Stinnes Logistics, DHL, Wincanton, Pierburg, Uni-Data, Schmitz Cargobull, Fiege, GEFCO, M&M.

http://www.axit.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry