Lafarge Nida Gips, jeden z największych producentów płyt gipsowo-kartonowych na polskim rynku wdrożył rozwiązanie informatyczne usprawniające komunikację z obsługującymi firmę operatorami logistycznymi – platformę AX4 firmy AXIT. Rozwiązanie AX4 redukuje czas obsługi zlecenia spedycyjnego o 80%. „Aby zastosować to rozwiązanie, od naszych spedytorów wymagaliśmy jedynie dostępu do internetu i posiadania przeglądarki internetowej. Komunikacja pomiędzy Lafarge a operatorami logistycznymi odbywa się za pośrednictwem udostępnianej aplikacji internetowej. Nie ma zatem także znaczenia, jaki i czy w ogóle posiadają oni system informatyczny.” – mówi Jacek Tarkowski Dyrektor Pionu Obsługi Klientów i Logistyki w Lafarge Nida Gips.
Dzięki temu rozwiązaniu proces dostaw w firmie Lafarge uległ znacznemu usprawnieniu, a przez to stał się znacznie tańszy. Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązania logistycznego AX4. Od wielu lat w Europie z rozwiązań AX4 korzystają m.in. BASF, BMW, Schenker Stinnes Logistics, DHL, Wincanton, Pierburg, Uni-Data, Schmitz Cargobull, Fiege, GEFCO, M&M.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.