Super Media Sp. z o.o. zakończyła prace nad kolejnym wdrożeniem autorskiego systemu do zarządzania treścią Content Manager 2.0. Nowe wdrożenie zostało przeprowadzone w serwisie internetowym Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA
Całość przeprowadzonych prac obejmowała stworzenie nowego serwisu o jednakowej zawartości jak to miało miejsce w dotychczasowym serwisie, dostosowanie serwisu do technologii Content Manager 2.0, jak również przeniesienie istniejących mechanizmów do nowego serwisu.
Na mocy umowy zawartej przez obydwie firmy, Super Media służy BPH PBK wsparciem przy realizacji działań wychodzących poza możliwości systemów zarządzania treścią.
Content Manager 2.0 jest autorskim narzędziem Super Media do zarządzania serwisami internetowymi.
http://www.supermedia.pl
http://www.bphpbk.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.