3 czerwca wystartowała kampania promocyjna platformy WebTradeCenter w portalu usługowym HOGA.PL (www.wtc.hoga.pl). Celem kampanii jest przyciągnięcie nowych użytkowników oraz popularyzacja przetargów elektronicznych, jako skutecznych narzędzi wspomagających działalność firmy.
W czasie trwania promocji, do 15 czerwca 2002 roku, każda rejestracja na platformie WTC zostaje objęta 50% bonifikatą. Dodatkowo, w okresie kampanii niezarejestrowani użytkownicy serwisu otrzymają możliwość bezpłatnego przeglądania szczegółów ofert.
W kampanii zostały wykorzystane banery reklamowe emitowane na stronach serwisów biznesowych portalu HOGA.PL, a także mailing, za pośrednictwem systemów darmowych kont pocztowych HOGA.PL oraz 2com.pl, skierowany do osób piastujących stanowiska kierownicze oraz właścicieli firm.
Trzon platformy WebTradeCenter stanowią serwisy: SUROWCE, ŚRODKI TRWAŁE oraz WSPÓŁPRACA ZAGRANICZNA, za pośrednictwem których można skierować swoją ofertę do potencjalnych partnerów w kraju i zagranicą, a także prowadzić przetargi pozwalające optymalizować koszty zakupu i sprzedaży surowców oraz środków produkcji. Z takiej formy prowadzenia biznesu korzysta już ponad 1500 podmiotów, zarejestrowanych na platformie WTC.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.