Od 6 maja za pośrednictwem portalu HOGA.PL można korzystać z WebTradeCenter – internetowej platformy handlu i kontaktów gospodarczych typu B2B.
Trzon platformy stanowią serwisy: SUROWCE (http://www.surowce.wtc.pl) oraz ŚRODKI TRWAŁE (www.trwale.wtc.pl), służące wymianie informacji handlowych pomiędzy producentami i dostawcami w zakresie zaopatrzenia w surowce i prefabrykaty. Serwis WSPÓŁPRACA ZAGRANICZNA, oferuje podmiotom operującym na rynku polskim nowe możliwości dotarcia do szerokiego kręgu odbiorców i kooperantów.
Podstawową formą informacji handlowej są oferty: kupna i sprzedaży zwane przetargami, publikowane przez uczestników platformy. Określają one chęć zakupu lub sprzedaży partii surowca lub półproduktu w określonym czasie i przy spełnieniu zadeklarowanych wymagań.
Serwis łączy kupujących i sprzedających wg wydzielonych branż: spożywczej, chemicznej, rolnej, stali i metali, opakowań, tekstylnej, drzewnej (już ponad 1500 zarejestrowanych podmiotów). Każdy użytkownik ma szybki i łatwy dostęp do informacji o prezentowanych przetargach, może dostosowywać informacje do indywidualnych wymagań, a także dowolnie modyfikować zawartość swojej oferty.
„To kolejny krok w realizacji nowej strategii portalu HOGA.PL – portalu usługowego. Mamy nadzieję, że dzięki serwisom takim jak WTC nasza oferta stanie się atrakcyjna dla przedsiębiorców, kadry kierowniczej oraz wszystkich osób niekoniecznie szukających rozrywki w Internecie ” – mówi Rafał Stefanowski, Członek Zarządu HOGA.PL S.A.
„W związku ze zmianą profilu HOGA.PL i skupieniu się na działalności usługowej, zawarte porozumienie daje nam możliwość szerszej prezentacji oferty, dotarcia do interesującej nas grupy klientów. Mamy nadzieję, że dla wielu podmiotów z sektora biznesu platforma WTC stanie się sprawnym narzędziem zawierania transakcji” – dodaje Krzysztof Pechta, dyrektor handlowy WTC.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.