WellCommerce, nowa platforma sklepowa grupy Divante, poinformowała że ma już 100 klientów, którzy zdecydowali się na abonament. Firma osiągnęła próg rentowności już po 3 miesiącach od premiery oprogramowania.
Oprogramowanie WellCommerce wyróżnia możliwość przejścia zarówno na Open Source jak i na wersję dedykowaną. Klienci WellCommerce otrzymują także pakiet startowy.
Bardzo cieszymy się z tak szybkiego przyrostu liczby klientów. Na platformie założonych zostało już 600 sklepów! Cieszymy się, że wybierają nas również duże marki – np. MGhome. Praktycznie co tydzień oddajemy 2-3 wdrożenia dedykowane, nie licząc wdrożeń które klienci uruchamiają samodzielnie – mówi Adam Piotrowski, prezes zarządu WellCommerce.
W najbliższych tygodniach oferta zostanie rozbudowana o usługę dedykowanego konsultanta, który przeprowadzi klienta przez cały proces uruchamiania sklepu.
Rozwój i jakość oprogramowania to dla WellCommerce priorytety. Obecnie trwają prace nad bardzo zaawansowaną wersją mobilną (responsive-design) oraz zaawansowaną wyszukiwarką z obsługą filtrowania i języka polskiego. Spółka zatrudniła na przełomie roku 4 nowych programistów oraz dedykowaną osobę do obsługi pomocy technicznej. WellCommerce stawia na zadowolenie klientów – dodaje Piotr Karwatka, członek rady nadzorczej WellCommerce Sp. z o.o.
Aby uczcić okrągłą liczbę klientów przez najbliższe 14 dni spółka oferuje abonament Startowy w promocji -60%.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.