Westwing Home & Living z nowym kanałem sprzedaży w Polsce

Opublikowano: 1 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

Westwing Home & Living uruchomił w Polsce kolejny kanał sprzedaży online – sklep internetowy WestwingNow.pl ze stałą ofertą. To ponad 15 tys. produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.pl.

Uruchomienie sklepu internetowego WestwingNow.pl to kolejny krok w rozwoju marki Westwing na polskim rynku. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów klubu zakupowego Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 tys. produktów, wśród których znajdziemy meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje.

Z myślą o użytkownikach wprowadzono przydatne funkcje ułatwiające zakupy: wyszukiwanie, sortowanie i tworzenie list życzeń. Zamówienia są dostarczane do klientów bezpośrednio
z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

WestwingNow.pl to odpowiedź na potrzeby osób, które nie zawsze mają możliwość przeglądania stylistycznych kampanii na Westwing.pl. Sklep internetowy WestwingNow.pl to stały asortyment, staranna selekcja produktów, a także krótki czas dostawy – dzięki któremu znacznie skróciliśmy drogę od inspiracji do zakupu i w konsekwencji szansy na odmianę wnętrza  – mówi Przemysław Kowalewski, dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.

Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje już w Holandii i Niemczech.

Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 roku. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego. Każdego dnia na Westwing.pl pojawia się blisko 1000 nowych produktów, prezentowanych w postaci stylistycznie spójnych kampanii trwających kilka dni. Sklep internetowy WestwingNow.pl to kolejny krok w rozwoju firmy.

Dawid ZarazińskiWestwing Home & Living z nowym kanałem sprzedaży w Polsce

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.