Firma badawcza Solutions Research Group opublikowała raport na temat wideo – nie tylko sieciowego, ale także tego tradycyjnego, czyli telewizji. Wyszło na jaw, że przeciętny Amerykanin spędza jedną czwartą doby na audiowizualnych rozrywkach.
Według SRG średnio badani przeznaczali cztery godziny dziennie na tradycyjną oraz nowoczesną telewizję (w tym przekazy na żywo, nagrania wykonane przy pomocy urządzeń typu DVR oraz usługi video-on-demand). Gry komputerowe jak i konsolowe, filmy publikowane w sieci oraz wyświetlane na ekranach urządzeń mobilnych wygenerowały dodatkowe dwie godziny.
Prognozy Solutions Research Group mówią o zwiększeniu liczby godzin poświęcanych rozrywce audiowizualnej do 8 na dobę w 2013. Oznacza to, że za 5 lat przeciętny Amerykanin będzie spędzał jedną trzecią swojego dnia na oglądaniu telewizji, graniu w gry i oglądaniu wirusowych filmów w internecie. Przy tym największy wzrost odnotują „nowe” branże, archaiczna telewizja będzie stała w miejscu.
O przejściu zza odbiornika TV do komputera mówi także badanie firmy Deloitte Development. Według tych danych 69% osób potwierdza: „mój pecet stał się narzędziem rozrywki ważniejszym niż telewizor”. 58% marzy o łatwym podłączaniu tego ostatniego do sieci, 54% publikuje w internecie własne filmy czy zdjęcia. Oczywiście im młodsza grupa respondentów, tym te wartości są wyższe.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.