Firma badawcza Solutions Research Group opublikowała raport na temat wideo – nie tylko sieciowego, ale także tego tradycyjnego, czyli telewizji. Wyszło na jaw, że przeciętny Amerykanin spędza jedną czwartą doby na audiowizualnych rozrywkach.
Według SRG średnio badani przeznaczali cztery godziny dziennie na tradycyjną oraz nowoczesną telewizję (w tym przekazy na żywo, nagrania wykonane przy pomocy urządzeń typu DVR oraz usługi video-on-demand). Gry komputerowe jak i konsolowe, filmy publikowane w sieci oraz wyświetlane na ekranach urządzeń mobilnych wygenerowały dodatkowe dwie godziny.
Prognozy Solutions Research Group mówią o zwiększeniu liczby godzin poświęcanych rozrywce audiowizualnej do 8 na dobę w 2013. Oznacza to, że za 5 lat przeciętny Amerykanin będzie spędzał jedną trzecią swojego dnia na oglądaniu telewizji, graniu w gry i oglądaniu wirusowych filmów w internecie. Przy tym największy wzrost odnotują „nowe” branże, archaiczna telewizja będzie stała w miejscu.
O przejściu zza odbiornika TV do komputera mówi także badanie firmy Deloitte Development. Według tych danych 69% osób potwierdza: „mój pecet stał się narzędziem rozrywki ważniejszym niż telewizor”. 58% marzy o łatwym podłączaniu tego ostatniego do sieci, 54% publikuje w internecie własne filmy czy zdjęcia. Oczywiście im młodsza grupa respondentów, tym te wartości są wyższe.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.