Firma badawcza Solutions Research Group opublikowała raport na temat wideo – nie tylko sieciowego, ale także tego tradycyjnego, czyli telewizji. Wyszło na jaw, że przeciętny Amerykanin spędza jedną czwartą doby na audiowizualnych rozrywkach.
Według SRG średnio badani przeznaczali cztery godziny dziennie na tradycyjną oraz nowoczesną telewizję (w tym przekazy na żywo, nagrania wykonane przy pomocy urządzeń typu DVR oraz usługi video-on-demand). Gry komputerowe jak i konsolowe, filmy publikowane w sieci oraz wyświetlane na ekranach urządzeń mobilnych wygenerowały dodatkowe dwie godziny.
Prognozy Solutions Research Group mówią o zwiększeniu liczby godzin poświęcanych rozrywce audiowizualnej do 8 na dobę w 2013. Oznacza to, że za 5 lat przeciętny Amerykanin będzie spędzał jedną trzecią swojego dnia na oglądaniu telewizji, graniu w gry i oglądaniu wirusowych filmów w internecie. Przy tym największy wzrost odnotują „nowe” branże, archaiczna telewizja będzie stała w miejscu.
O przejściu zza odbiornika TV do komputera mówi także badanie firmy Deloitte Development. Według tych danych 69% osób potwierdza: „mój pecet stał się narzędziem rozrywki ważniejszym niż telewizor”. 58% marzy o łatwym podłączaniu tego ostatniego do sieci, 54% publikuje w internecie własne filmy czy zdjęcia. Oczywiście im młodsza grupa respondentów, tym te wartości są wyższe.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.