Wideostacja – nowy dział strefy muzycznej Onet.pl, jest wyjątkową propozycją dla wszystkich kochających zabawę przy wideoklipach czołówki wykonawców polskich i zagranicznych. Odbiorcy mogą oglądać teledyski „na okrągło”, bez konieczności wybierania kolejnego klipu. Wystarczy, że wybiorą kanał z ulubionym rodzajem muzyki.
Unikalną funkcjonalnością, którą oferuje wideostacja jest to, że internauci mogą sami tworzyć unikalne, własne listy ulubionych utworów.
Serwis oferuje teledyski pogrupowane w kanały tematyczne: pop, rock, metal, hip-hop, alternatywa oraz muzyka klubowa; przygotowano również specjalne kanały (m.in.: najnowsze hity, tylko polska muzyka, letnie przeboje, strefa tańca), gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.
Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej Grupy Onet.pl: w jubileuszowym, dziesiątym roku działalności użytkownicy otrzymują od nas kolejny multimedialny prezent, tym razem na dobry początek wakacji. Jak przystało na czołowe polskie multimedium, oferujemy teledyski z czołówek światowych list przebojów, największe hity – prezentowane zgodnie z konwencją najlepszych muzycznych telewizji, z zawsze gorącymi nowościami, powerplayami i – bez przerwy!
Recepta na zabawę dzieki Onet.pl jest bardzo prosta: wystarczy odkliknąć i… oglądać to, co się lubi, w jednym, dowolnie długim zestawie.
Według ostatnich dostępnych danych statystycznych, w marcu bieżącego roku z serwisu muzyka.onet.pl skorzystało 3 mln 229 tys użytkowników, którzy dokonali ponad 66 mln odsłon stron, spędzając na serwisie 1 mln 349 tys. godzin (Megapanel/PBI Gemius).
http://muzyka.onet.pl/wideostacja/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.