Specjalizująca się w badaniach internetu firma Rapleaf opublikowała wyniki ankiety przeprowadzonej w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Okazało się, że większość użytkowników takich witryn to kobiety – pisze ReadWriteWeb.
I tak na przykład w Facebooku w grupie wiekowej 18-24 lata mieliśmy 1 685 029 kobiet i 977 753 mężczyzn. W przypadku tego samego przedziału w MySpace wyniki to odpowiednio 7 091 214 i 5 226 788. Jedyna znana społeczność, w której przeważali panowie w wieku 18-24 lat to LinkedIn.
We wszystkich badanych witrynach było 9 651 584 kobiet w wieku 18-24 lat i 7 546 654 mężczyzn w tym samym przedziale. W kategorii 14-17 spisano 6 322 060 dziewczyn i 4 050 429 chłopców. Grupa 25-34 była bardziej zrównoważona – odpowiednio 5 683 422 i 5 543 729.
Rapleaf ustalił także, że kobiety w wieku 14-24 lat dominują w serwisach Web 2.0, są bardzo aktywne i mają więcej przyjaciół niż mężczyźni. Brzydsza płeć przeważa dopiero w kategorii 35+ lat. Typowy użytkownik społeczności ma od 2 do 25 znajomych. Ankieta wykazała ponadprzeciętną liczbę osób w wieku 69 lat (efekt kłamstw internautów?).
Badanie przeprowadzono na grupie 49 mln ludzi, z czego 90% pochodziło z USA. Pełne wyniki w formacie XLS można pobrać tutaj.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.