Microsoft Business Solutions poinformował, że w 2003 roku sieć partnerska została powiększona o 29, w tym 10 dotyczyło systemu Axapta, a 19 systemu Navision.
Rozbudowa kanału partnerskiego poprzedzona została analizą zasięgu istniejącego wcześniej kanału. Pozwoliło to zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions miał mniejszy zasięg. Działania podjęte w ub. roku zmierzały do pozyskania partnerów w regionach o dużym, niewykorzystanym potencjale.
W ramach działań rekrutacyjnych, których celem było pozyskanie nowych partnerów organizowano cykle spotkań regionalnych, podczas których potencjalnym partnerom prezentowana była oferta współpracy, produkty, filozofia oraz doświadczenie firmy. Do dalszych rozmów zapraszane były już wyselekcjonowane firmy, dla których przeprowadzano prezentacje produktowe.
W pierwszym etapie rozbudowy kanału partnerskiego zakończonym 30 czerwca ub. roku podpisano w sumie 12 umów, w tym 8 dotyczyło systemu Axapta, a 4 systemu Navision. W okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2003 roku pozyskano łącznie 17 nowych partnerów, w tym 15 dla systemu Navision, 2 dla systemu Axapta. Liczba umów partnerskich zawartych w całym roku 2003 wynosi 29.
„Micrososft Business Solutions intensywnie wspiera nowych partnerów. W tym celu uruchamiamy akcję „lead generation”, w ramach której kontaktujemy się z wyselekcjonowanymi firmami stanowiącymi potencjalnych klientów w całej Polsce. Doświadczenie pokazuje, że działania takie przynoszą efekty. Partnerzy, którzy podpisali umowy na początku ubiegłego roku mają już za sobą pierwsze wdrożenia” powiedział Klaudiusz Zagański, Channel Partner Manager Micrososft Business Solutions Polska Sp. z o.o.
W celu tworzenia i podnoszenia kompetencji, wspólnie z Międzynarodowym Centrum Szkoleń i Kompetencji stworzony został program szkoleń, który obejmuje szkolenia ze znajomości funkcjonalności systemów oraz programowania.
Micrososft Business Solutions oferuje partnerom silne wsparcie marketingowe, pomaga także w budowaniu pozytywnych relacji między partnerami m.in. poprzez ujednolicenie zasad współprac oraz stworzenie jasnych reguł walki konkurencyjnej.
http://www.microsoft.com/poland/businesssolutions
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.