Wigilia Firmowa – dlaczego warto skorzystać z usług agencji eventowej

Wigilia firmowa w dzisiejszych czasach to już niemal pewny punkt programu w kalendarzu każdego przedsiębiorstwa. Sam event coraz częściej odbiega od tradycyjnej biesiady przy świątecznym menu. Szefowie firm chcą, aby ten dzień był szczególny, starają się więc zapewnić gościom wiele atrakcji. Organizacja takiego wydarzenia nie należy jednak do najłatwiejszych.

Wigilia Firmowa – dlaczego warto skorzystać z usług agencji eventowej 1

Sam pomysł takiego eventu to nie wszystko. Im bardziej zagłębiamy się w temat, tym więcej pojawia się pytań i niewiadomych. Kiedy wigilię zorganizować? Gdzie ją zorganizować? Czy lokal pomieści wszystkich gości? A co z atrakcjami? Impreza z rodzinami, czy też bez?

Od samego spisywania listy rzeczy „do zrobienia”, może rozboleć głowa, prawda? Zaczynamy kalkulować i wychodzi, że nie mamy czasu na organizację wigilii. Zlecając to jednemu ze swoich pracowników, musimy mieć świadomość, że spędzi on naprawdę sporo czasu szukając chociażby odpowiedniej restauracji lub lokalu. Odrywanie kogokolwiek od jego głównych obowiązków w tym przypadku przestaje się kompletnie opłacać. Warto więc skorzystać z usług doświadczonej agencji eventowej. Dlaczego?

Kompleksowe planowanie

Zlecając organizację wigilii firmowej agencji eventowej mamy pewność, że wszystko zaplanują za Ciebie. Jedyne co będziesz musiał ustalić z przydzielonym Ci event menagerem to termin, ilość osób, a także atrakcje jakie chciałbyś zapewnić uczestnikom. Zadaniem agencji będzie znalezienie odpowiedniego miejsca, które zapewni catering na wysokim poziomie i będzie wystarczająco duże. Jest to istotne, ponieważ lokal musi pomieścić wszystkich uczestników i mieć miejsce na ewentualne, wybrane przez nas atrakcje i aktywności.

Sprawna realizacja

Realizacja wigilii firmowej w przypadku korzystania z usług firmy zewnętrznej również będzie poza naszymi zmartwieniami. Jeśli program wieczoru jest bogaty, możemy być pewni, że event manager zadba o każdy punkt programu. Jest to szczególnie ważne, gdy wigilia przez nas organizowana to wydarzenie rodzinne, gdzie obecni są małżonkowie oraz dzieci naszych pracowników. Wówczas wiele się dzieje, a co za tym idzie o wielu szczegółach można zapomnieć. Obecność opanowanego i doświadczonego organizatora daje nam poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.

Doświadczenie oraz zaplecze

Agencja eventowa to także bogate doświadczenie oraz zaplecze techniczne. My, szukając lokalu, atrakcji czy chociażby dekoracji, spędzilibyśmy przed monitorami wiele godzin. Firma eventowa wie od razu gdzie zadzwonić i o co pytać. Dodatkowo jeśli agencja jest odpowiednio długo na rynku, z pewnością może dla nas zarezerwować lokal czy atrakcję w o wiele niższych kwotach, niż my sami byśmy to zrobili.

Doświadczona agencja zaproponuje nam również bogaty wachlarz gier i zabaw integracyjnych, które można przeprowadzić w trakcie naszego spotkania wigilijnego. Nic nie stoi na przeszkodzie, by połączyć przyjemne z pożytecznym i włączyć do programu np. warsztaty pieczenia pierników czy tworzenia ozdób świątecznych. Pracownicy z pewnością docenią taką inicjatywę z naszej strony.

To tylko kilka najważniejszych argumentów stojących za wyborem usług agencji eventowej przy organizacji firmowej wigilii. Nasi goście dobrze zorganizowany event świąteczny na pewno będą wspominać dobrze i długo. My sami także będziemy mieć mniej zmartwień na głowie. A czy nie o to właśnie chodzi, aby w miłej atmosferze, z dala od codziennej, biurowej presji spędzić czas w firmowym gronie?

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top