Nintendo rozpocznie sprzedaż konsol Wii U 8 grudnia w Japonii. Poznaliśmy także ceny urządzenia.
Konsola Wii U dostępna będzie w dwóch edycjach. Model podstawowy kosztować będzie 26 250 jenów (nieco ponad tysiąc złotych). Będzie miał 8 GB pamięci i kabel HDMI.
Model premium sprzedawany będzie za 31 500 jenów (ponad 1250 zł) i wyposażony będzie w 32 GB pamięci, GamePad, dwa zasilacze i kabel HDMI. Klienci będą mogli wybrać również czarną wersję oraz otrzymają dostęp do sieci Nintendo Network Plus, która oferuje m.in. 10 proc. zniżki na cyfrowe zakupy.
Konsola Wii U zaprezentowana została po raz pierwszy w czerwcu ubiegłego roku. Jest to zupełnie nowe rozwiązanie, którego największym wyróżnikiem jest oryginalny kontroler. Budową i zastosowaniem przypomina współczesne tablety. Wyposażony został w sześciocalowy ekran dotykowy, którego wykorzystanie zależeć będzie od danej gry: mogą być na nim wyświetlane dodatkowe dane z gier np. mapy, statystyki lub bardziej zaawansowane informacje. Możliwa będzie również gra wieloosobowa bez konieczności dzielenia ekranu telewizora – każdy z graczy będzie mógł sterować swoim bohaterem na ekranie własnego kontrolera.
Dostępność Wii U w USA i Europie ma zostać ogłoszona jeszcze dziś.
[Aktualizacja] Konsola do Polski trafi już 30 listopada, również w dwóch edycjach. Ceny nie zostały oficjalnie podane, należy więc przyglądać się ofertom sklepów. W jednym z nich urządzenie kosztuje 1499,99 zł za bogatszą edycję i 1289,99 zł za podstawową.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.