O wejściu na polski rynek rozmawiamy ze Stefanie Gruber z Wimdu. Czy taki serwis ma szansę się stać alternatywą dla hoteli? Zapraszamy do lektury!
Powoli rozpoczynamy sezon wyjazdowy. W czym Wimdu może pomóc użytkownikom?
Wimdu oferuje 150 tys. ofert różnego typu zakwaterowania na całym świecie: domki na drzewie, normalne apartamenty, penthousy w Nowym Jorku, dzielone mieszkania w Tokio. Wymieniać tak można bez końca. Nocleg w igloo czy w indiańskiej wiosce – wszystko to znajdziemy na Wimdu.
Nasz rynek chyba jest całkiem dobrze zagospodarowany przez podobne serwisy, jakie stawiacie sobie cele biznesowe związane z uruchomieniem serwisu w Polsce?
Wimdu chce być alternatywą dla hoteli nr 1. W szczególności w Europie. Ciężko pracujemy, aby osiągnąć ten cel – mamy fantastyczny zespól i bardzo ważny wskaźnik wzrostu – to jeszcze bardziej motywuje nas do pracy!
Co możecie zaproponować osobom, które chciałyby wynająć pokój w okresie wakacyjnym?
Możemy zaoferować zdecydowanie lepsze miejsca noclegowe niż te w hotelach: ceny niższe o 30%, a czasem i więcej, wysoki standard apartamentów oraz bardzo osobiste mieszkania. Jest to z pewnością o wiele ciekawszy sposób podróżowania. Możemy poznawać ludzi z konkretnego kraju, ich zwyczaje i kulturę oraz zapytać się o miejsca godne odwiedzenia, których nie odnajdziemy w przewodnikach pisanych dla mas.
Czy posiadając apartament do wynajęcia, mogę swoją ofertę wystawić w kilku serwisach tego typu?
Każdy gospodarz ma prawo zamieszczać swoje oferty, gdzie chce. Jednakże, nasz gospodarz musi zaakceptować każdą rezerwację i uaktualniać swój kalendarz.
Czy w jakiś sposób weryfikujecie oferty i wystawiających?
Dzwonimy do każdego naszego gospodarza i sprawdzamy informacje, które podał na Wimdu. Nasz profesjonalny serwis fotograficzny sprawdza, czy opis obiektu rzeczywiście pasuje do mieszkania. Pomaga również wewnętrzny system oceny gości i gospodarzy.
W niektórych ofertach polskich widzę opinie np. w języku niemieckim – macie w planach tłumaczenie takich ofert?
Ciężko pracujemy, aby nasze tłumaczenia lepsze. Powstał nowy zespół, który każdego dnia pracuje nad udoskonalaniem tłumaczeń.
Jakie plany na najbliższe miesiące – jakie ułatwienia planujecie dla użytkowników?
Chcemy zebrać jeszcze więcej ciekawych ofert, aby pomoc ludziom zdobywać wyjątkowe doświadczenia podczas każdej ich podróży.
Dziękujemy za wywiad i życzymy sukcesów!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.