O wejściu na polski rynek rozmawiamy ze Stefanie Gruber z Wimdu. Czy taki serwis ma szansę się stać alternatywą dla hoteli? Zapraszamy do lektury!
Powoli rozpoczynamy sezon wyjazdowy. W czym Wimdu może pomóc użytkownikom?
Wimdu oferuje 150 tys. ofert różnego typu zakwaterowania na całym świecie: domki na drzewie, normalne apartamenty, penthousy w Nowym Jorku, dzielone mieszkania w Tokio. Wymieniać tak można bez końca. Nocleg w igloo czy w indiańskiej wiosce – wszystko to znajdziemy na Wimdu.
Nasz rynek chyba jest całkiem dobrze zagospodarowany przez podobne serwisy, jakie stawiacie sobie cele biznesowe związane z uruchomieniem serwisu w Polsce?
Wimdu chce być alternatywą dla hoteli nr 1. W szczególności w Europie. Ciężko pracujemy, aby osiągnąć ten cel – mamy fantastyczny zespól i bardzo ważny wskaźnik wzrostu – to jeszcze bardziej motywuje nas do pracy!
Co możecie zaproponować osobom, które chciałyby wynająć pokój w okresie wakacyjnym?
Możemy zaoferować zdecydowanie lepsze miejsca noclegowe niż te w hotelach: ceny niższe o 30%, a czasem i więcej, wysoki standard apartamentów oraz bardzo osobiste mieszkania. Jest to z pewnością o wiele ciekawszy sposób podróżowania. Możemy poznawać ludzi z konkretnego kraju, ich zwyczaje i kulturę oraz zapytać się o miejsca godne odwiedzenia, których nie odnajdziemy w przewodnikach pisanych dla mas.
Czy posiadając apartament do wynajęcia, mogę swoją ofertę wystawić w kilku serwisach tego typu?
Każdy gospodarz ma prawo zamieszczać swoje oferty, gdzie chce. Jednakże, nasz gospodarz musi zaakceptować każdą rezerwację i uaktualniać swój kalendarz.
Czy w jakiś sposób weryfikujecie oferty i wystawiających?
Dzwonimy do każdego naszego gospodarza i sprawdzamy informacje, które podał na Wimdu. Nasz profesjonalny serwis fotograficzny sprawdza, czy opis obiektu rzeczywiście pasuje do mieszkania. Pomaga również wewnętrzny system oceny gości i gospodarzy.
W niektórych ofertach polskich widzę opinie np. w języku niemieckim – macie w planach tłumaczenie takich ofert?
Ciężko pracujemy, aby nasze tłumaczenia lepsze. Powstał nowy zespół, który każdego dnia pracuje nad udoskonalaniem tłumaczeń.
Jakie plany na najbliższe miesiące – jakie ułatwienia planujecie dla użytkowników?
Chcemy zebrać jeszcze więcej ciekawych ofert, aby pomoc ludziom zdobywać wyjątkowe doświadczenia podczas każdej ich podróży.
Dziękujemy za wywiad i życzymy sukcesów!
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.