O wejściu na polski rynek rozmawiamy ze Stefanie Gruber z Wimdu. Czy taki serwis ma szansę się stać alternatywą dla hoteli? Zapraszamy do lektury!
Powoli rozpoczynamy sezon wyjazdowy. W czym Wimdu może pomóc użytkownikom?
Wimdu oferuje 150 tys. ofert różnego typu zakwaterowania na całym świecie: domki na drzewie, normalne apartamenty, penthousy w Nowym Jorku, dzielone mieszkania w Tokio. Wymieniać tak można bez końca. Nocleg w igloo czy w indiańskiej wiosce – wszystko to znajdziemy na Wimdu.
Nasz rynek chyba jest całkiem dobrze zagospodarowany przez podobne serwisy, jakie stawiacie sobie cele biznesowe związane z uruchomieniem serwisu w Polsce?
Wimdu chce być alternatywą dla hoteli nr 1. W szczególności w Europie. Ciężko pracujemy, aby osiągnąć ten cel – mamy fantastyczny zespól i bardzo ważny wskaźnik wzrostu – to jeszcze bardziej motywuje nas do pracy!
Co możecie zaproponować osobom, które chciałyby wynająć pokój w okresie wakacyjnym?
Możemy zaoferować zdecydowanie lepsze miejsca noclegowe niż te w hotelach: ceny niższe o 30%, a czasem i więcej, wysoki standard apartamentów oraz bardzo osobiste mieszkania. Jest to z pewnością o wiele ciekawszy sposób podróżowania. Możemy poznawać ludzi z konkretnego kraju, ich zwyczaje i kulturę oraz zapytać się o miejsca godne odwiedzenia, których nie odnajdziemy w przewodnikach pisanych dla mas.
Czy posiadając apartament do wynajęcia, mogę swoją ofertę wystawić w kilku serwisach tego typu?
Każdy gospodarz ma prawo zamieszczać swoje oferty, gdzie chce. Jednakże, nasz gospodarz musi zaakceptować każdą rezerwację i uaktualniać swój kalendarz.
Czy w jakiś sposób weryfikujecie oferty i wystawiających?
Dzwonimy do każdego naszego gospodarza i sprawdzamy informacje, które podał na Wimdu. Nasz profesjonalny serwis fotograficzny sprawdza, czy opis obiektu rzeczywiście pasuje do mieszkania. Pomaga również wewnętrzny system oceny gości i gospodarzy.
W niektórych ofertach polskich widzę opinie np. w języku niemieckim – macie w planach tłumaczenie takich ofert?
Ciężko pracujemy, aby nasze tłumaczenia lepsze. Powstał nowy zespół, który każdego dnia pracuje nad udoskonalaniem tłumaczeń.
Jakie plany na najbliższe miesiące – jakie ułatwienia planujecie dla użytkowników?
Chcemy zebrać jeszcze więcej ciekawych ofert, aby pomoc ludziom zdobywać wyjątkowe doświadczenia podczas każdej ich podróży.
Dziękujemy za wywiad i życzymy sukcesów!
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.