O wejściu na polski rynek rozmawiamy ze Stefanie Gruber z Wimdu. Czy taki serwis ma szansę się stać alternatywą dla hoteli? Zapraszamy do lektury!
Powoli rozpoczynamy sezon wyjazdowy. W czym Wimdu może pomóc użytkownikom?
Wimdu oferuje 150 tys. ofert różnego typu zakwaterowania na całym świecie: domki na drzewie, normalne apartamenty, penthousy w Nowym Jorku, dzielone mieszkania w Tokio. Wymieniać tak można bez końca. Nocleg w igloo czy w indiańskiej wiosce – wszystko to znajdziemy na Wimdu.
Nasz rynek chyba jest całkiem dobrze zagospodarowany przez podobne serwisy, jakie stawiacie sobie cele biznesowe związane z uruchomieniem serwisu w Polsce?
Wimdu chce być alternatywą dla hoteli nr 1. W szczególności w Europie. Ciężko pracujemy, aby osiągnąć ten cel – mamy fantastyczny zespól i bardzo ważny wskaźnik wzrostu – to jeszcze bardziej motywuje nas do pracy!
Co możecie zaproponować osobom, które chciałyby wynająć pokój w okresie wakacyjnym?
Możemy zaoferować zdecydowanie lepsze miejsca noclegowe niż te w hotelach: ceny niższe o 30%, a czasem i więcej, wysoki standard apartamentów oraz bardzo osobiste mieszkania. Jest to z pewnością o wiele ciekawszy sposób podróżowania. Możemy poznawać ludzi z konkretnego kraju, ich zwyczaje i kulturę oraz zapytać się o miejsca godne odwiedzenia, których nie odnajdziemy w przewodnikach pisanych dla mas.
Czy posiadając apartament do wynajęcia, mogę swoją ofertę wystawić w kilku serwisach tego typu?
Każdy gospodarz ma prawo zamieszczać swoje oferty, gdzie chce. Jednakże, nasz gospodarz musi zaakceptować każdą rezerwację i uaktualniać swój kalendarz.
Czy w jakiś sposób weryfikujecie oferty i wystawiających?
Dzwonimy do każdego naszego gospodarza i sprawdzamy informacje, które podał na Wimdu. Nasz profesjonalny serwis fotograficzny sprawdza, czy opis obiektu rzeczywiście pasuje do mieszkania. Pomaga również wewnętrzny system oceny gości i gospodarzy.
W niektórych ofertach polskich widzę opinie np. w języku niemieckim – macie w planach tłumaczenie takich ofert?
Ciężko pracujemy, aby nasze tłumaczenia lepsze. Powstał nowy zespół, który każdego dnia pracuje nad udoskonalaniem tłumaczeń.
Jakie plany na najbliższe miesiące – jakie ułatwienia planujecie dla użytkowników?
Chcemy zebrać jeszcze więcej ciekawych ofert, aby pomoc ludziom zdobywać wyjątkowe doświadczenia podczas każdej ich podróży.
Dziękujemy za wywiad i życzymy sukcesów!
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.