Systematycznie rośnie oglądalność największego polskiego portalu poświęconego tematyce media, reklam, Internet i telekomunikacja. Jak wynika z najnowszych danych* tegoroczne wakacje były dla portalu Wirtualnemedia.pl najlepsze w historii. Strony Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 100 tys. osób a liczba odsłon przekroczyła 1,5 mln.
– Wynik przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Liczyliśmy się z wakacyjnym spadkiem oglądalności, gdy tymczasem w sierpniu zanotowaliśmy najlepszy wynik w historii. W porównaniu z zeszłorocznymi wakacjami oglądalność wzrosła o ponad 50% – mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
– Trend wzrostowy obserwujemy również we wrześniu. Wszystko wskazuje na to, że wyniki będą lepsze przynajmniej o 20% – dodaje Marcin Szumichora.
Wzrosła również liczba prenumeratorów codziennego darmowego newslettera Wirtualnemedia.pl. Gdy jeszcze na początku roku było to około 4000 osób, obecnie jest to ponad 8000 czytelników, dostający codziennie do 7 rano, przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z badania Prawdziwy Profil mężczyźni stanowią 70.12% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 55,5% użytkowników ma wyższe wykształcenie a 83, 59% mieści się w przedziale wiekowym 15-44. Osoby odwiedzające Wirtualnemedia.pl mieszkają w dużych miastach (ponad 66%) a wykonywany głównie zawód to: specjalista z wyższym wykształceniem – 16.83%, student – 13.53%, dyrektor lub kierownik – 9,39%, wolny zawód – 9,08%, prywatny przedsiębiorca – 6,55%, pracownik administracyjno – biurowy – 5.06%, pracownik usług i handlu – 4.74%.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.