W najbliższym czasie światło dzienne ujrzy Yomoli.com – nowy polski startup wykorzystujący geolokalizację. Będzie to usługa polegająca na czatowaniu z osobami przebywającymi w naszej okolicy.
Po zalogowaniu się i weryfikacji lokalizacji błyskawicznie rozpoczniemy konwersację w miejscu zwanym „Okolica“. Użytkownicy będą mieli również możliwość tworzenia własnych miejsc rozmów oraz budowania wokół nich społeczności.
Jak mówi Patryk Brożek, jeden z twórców serwisu: „Yomoli to doskonałe narzędzie by porozmawiać z sąsiadami, zobaczyć kto jest w danym czasie na uczelni czy też poznać osoby pracujące w tym samym biurowcu co my. Szybko umówimy się na wspólny sport, polecimy sobie fajną restaurację czy prześlemy ostrzeżenie o korkach. A wszystko to z zachowaniem pełnej anonimowości.“
Yomoli.com początkowo będzie dostępne tylko w wersji webowej ale prace nad wersją mobilną są bardzo zaawansowane.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.