Credit Suisse Life & Pensions wprowadziło Karty Klienta, które pozwalają na bezpieczne uzyskiwanie szczegółowych informacji o posiadanych produktach ubezpieczeniowych drogą telefoniczną. Istnieją dwa rodzaje Karty: dla członków Credit Suisse Life & Pensions Otwartego Funduszu Emerytalnego oraz dla posiadaczy polis ubezpieczeniowych Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.
Właściciele obu kart już wkrótce będą mogli korzystać z interaktywnego serwisu internetowego i serwisu SMS. Ponadto osobom, które wykupiły polisę ubezpieczeniową na życie, wydana przez firmę życiową Karta, daje możliwość skorzystania ze zniżki przy zakupie produktów partnerów firmy.
Dzięki Karcie Klienta uzyskanie informacji o wysokości składek ubezpieczeniowych czy o środkach zgromadzonych w OFE, jak również dokonanie zmiany danych osobowych, staje się bardzo proste. Wystarczy mieć telefon w zasięgu ręki, mówi Mateusz Sobula, Dyrektor ds. Strategii i Marketingu Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. Nasz system jest także bardzo bezpieczny. Każda karta wyposażona jest w sześciocyfrowy kod PIN, służący identyfikacji klienta. Żeby uzyskać dostęp do informacji, należy podać tylko trzy losowo wybrane przez operatora cyfry. Takie rozwiązanie skutecznie utrudnia poznanie kodu przez osoby postronne, mówi dyrektor Sobula.
Korzystając z Karty, klienci Credit Suisse Life & Pensions Otwartego Funduszu Emerytalnego mogą telefonicznie sprawdzić m.in. swoje dane osobowe i prześledzić dokonywane w nich zmiany. Mogą także uzyskać informacje na temat wysokości środków zgromadzonych na rachunku, aktualnej wartości jednostek rozrachunkowych czy wpłynięcia składek za poszczególne miesiące.
Natomiast klienci Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA mogą uzyskać informacje związane ze zmianą wysokości składki lub sumy ubezpieczenia. Mają także dostęp do wyników symulacji, mogą dokonywać zmian swojego adresu i osoby uposażonej.
Dodatkowo – każdy klient Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA posiadający Kartę może – na preferencyjnych warunkach – skorzystać z usług i kupić produkty partnerów firmy Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Już wkrótce Credit Suisse zamierza wprowadzić dwie nowe usługi ułatwiające komunikację klientów z firmami Credit Suisse Life & Pensions: serwis internetowy, za pośrednictwem którego klienci będą mogli m. in. sprawdzić stan swojego rachunku w OFE i dokonać zmian swoich danych osobowych, oraz serwis SMS. Usługa oparta na SMS-ach jest nowatorskim narzędziem na rynku ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych w Polsce. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych przesyłanych na telefon komórkowy Credit Suisse będzie informować swoich klinetów o zapisach na rachunkach członków, przypominać o terminach płatności składek oraz zawiadamiać o nowościach w ofercie i promocjach. SMS-y będą wykorzystywane także w komunikowaniu się z agentami firmy.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.