Picodi, polska firma udostępniającej kody rabatowe, otwiera serwisy w Indonezji, Tajlandii, Malezji, Wietnamie i na Filipinach.
Za tak imponujące wyniki regionu odpowiadać może rosnąca w siłę klasa średnia, w takich państwach jak Chiny, Indie czy Indonezja oraz boom użytkowników smartfonów, których liczba w 2015 roku przekroczyła miliard. Chcemy wpisać się w aktualną sytuację i wypełnić lukę pomiędzy klientami a sklepami. Wraz z rozwojem e-commerce coraz bardziej powszechne staje się zjawisko smart shoppingu oraz używanie kodów rabatowych. Można powiedzieć, że stają się one naturalnym elementem decyzji zakupowej – powiedział Szymon Dobosz, prezes Picodi.com.
Firma, po wejściu na kolejne azjatyckie rynki obecna będzie w 25 krajach. W Polsce grupa zarządza serwisem kodyrabatowe.pl.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!