Właściciel kodyrabatowe.pl wchodzi na rynki azjatyckie

Picodi, polska firma udostępniającej kody rabatowe, otwiera serwisy w Indonezji, Tajlandii, Malezji, Wietnamie i na Filipinach.

Logo - PicodiZa tak imponujące wyniki regionu odpowiadać może rosnąca w siłę klasa średnia, w takich państwach jak Chiny, Indie czy Indonezja oraz boom użytkowników smartfonów, których liczba w 2015 roku przekroczyła miliard. Chcemy wpisać się w aktualną sytuację i wypełnić lukę pomiędzy klientami a sklepami. Wraz z rozwojem e-commerce coraz bardziej powszechne staje się zjawisko smart shoppingu oraz używanie kodów rabatowych. Można powiedzieć, że stają się one naturalnym elementem decyzji zakupowej – powiedział Szymon Dobosz, prezes Picodi.com.

Firma, po wejściu na kolejne azjatyckie rynki obecna będzie w 25 krajach. W Polsce grupa zarządza serwisem kodyrabatowe.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top