wnp.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 7 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Szersze spojrzenie na gospodarkę, możliwość dostosowania wyglądu do własnych potrzeb i nowa rola multimediów. Należący do Grupy  PTWP SA portal biznesowy wnp.pl, wystartuje jutro w nowej odsłonie.

Jak zapowiada wydawca, wśród najważniejszych zmian można wymienić chociażby większą interaktywność, która ma znacznie podnieść wygodę czytelników, dużą ilość dodatkowych informacji i bardziej przejrzystą szatę graficzną.
wnp.pl w nowej odsłonie 1

Skalę przedsięwzięcia doskonale pokazują liczby. Dla największego, najdynamiczniej rozwijającego się opiniotwórczego portalu wnp.pl, każdego dnia pracuje kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, grafików, informatyków i specjalistów odpowiedzialnych za rozwój i promocję projektu. Grupa PTWP i należące do niej portale to: kilkadziesiąt rozbudowanych serwisów branżowych, ponad 50 serwisów tematycznych, kilkaset tysięcy aktualnych ofert i ogłoszeń w kilku kategoriach, 140 tysięcy odbiorców codziennych newsletterów i alertów, ponad 5 milionów newsletterów wysyłanych w każdym miesiącu, 10 tysięcy informacji i blisko 9 milionów odsłon co miesiąc – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawcy serwisu.

Wnp.pl w nowej odsłonie zintegrowany zostanie z platformami informacyjnymi pozostałych serwisów należących do PTWP-ONLINE Sp. z o.o., m.in.: propertynews.pl, dlahandlu.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl czy rynekzdrowia.pl.

Hanna Laskowskawnp.pl w nowej odsłonie

Podziel się!

O autorze

hania