Na ekrany kin wchodzi nowa superprodukcja w reżyserii Stevena Spielberga – Wojna Światów (dystrybucja – United International Pictures), z Tomem Cruisem w roli głównej. Filmowi towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, na outdoorze, w prasie, w magazynach i w Internecie.
Na szczególną uwagę zasługuje kampania internetowa, która poza emisją typowych form reklamy (toplayer, box, banner w komunikatorze Gadu-gadu), wykorzystuje działania niestandardowe.
Film promowany był poprzez nietypowe artykuły sponsorowane zamieszczone w działach z informacjami ze świata, odwołującymi się bezpośrednio do hasła promującego film (’Już tu są’) i tematu inwazji Marsjan. Warto przypomnieć, iż emisja słuchowiska radiowego opartego na książce 'Wojna Światów’ w 1938 r. wywołała panikę w Stanach Zjednoczonych – została potraktowana jako prawdziwa informacja i inwazji.
W kampanii po raz pierwszy wykorzystano również możliwość zamieszczenia materiału filmowego w internetowej telewizji LemonTV, nowym serwisie portalu o2. Trailer filmu jest dostępny na stronie głównej tego serwisu oraz w dziale 'Zapowiedzi’.
Dodatkowo, w dniu premiery filmu (8 lipca) wyemitowana zostanie nietypowa kreacja w formacie XHTML na stronie głównej Wirtualnej Polski.
Media oraz niestandardowe wykorzystanie kreacji zaplanował i kupił dom mediowy MindShare, wraz ze specjalistycznym działem zajmujący się komunikacją one-to-one – mOne.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.