Nie od dziś wiadomo, że własna strona internetowa to niewątpliwy atut każdego przedsiębiorstwa. Szczególnie dziś, chcąc zaistnieć na rynku musimy istnieć również w Internecie. Stąd też wiele firm decyduje się na zatrudnienie informatyka. Ten natomiast wraz z pomocą grafika wprowadza przez wiele godzin kody, aby w końcu ze stron niezrozumiałych dla nas linijek urodziła się nowa strona internetowa. Cały proces pozostawiamy w rękach innej osoby, co jednak jeśli zwyczajnie tego nie lubimy bądź nie stać nas na pomoc z zewnątrz? Pewnie myślisz sobie – ale przecież nie znam się na tym! Co o ja sam mogę zrobić? – odpowiedź brzmi – wiele!
Da się? Da się!
Wcale nie musisz znać języka kodowania aby samodzielnie postawić stronę internetową. Wystarczą do tego pliki systemu i hostingi, jeśli korzystamy z systemów opartych na CMS. Nadal brzmi nieco przerażająco? Spokojnie, wystarczy trochę poczytać. Po założeniu domeny i wyboru programu, otrzymujemy wszystkie, niezbędne narzędzia. Do naszych zadań należy jedynie ułożenie dostępnych klocków według własnego upodobania. Jedne z najprostszych i najpopularniejszych systemów zarządzania treścią to WordPress oraz Joomla!. Oba niezwykle przyjazne dla laików, z prostym interfejsem.
Stojąc przed wyborem…
Oba CMs’y są darmowe i w tej kwestii sobie równe. Będąc jednak całkowitym laikiem, musimy się zastanowić, jak powinna wyglądać oraz zachowywać się nasza strona.
Worpress:
- Uznawany za najprostszy w użyciu, z przejrzystym interfejsem
- Liczne wtyczki urozmaicające stronę
- Szeroki wybór szablonów wyglądu strony
- Tworzenie niestandardowych pól na stronie
- Prosta edycja dodawanych tekstów
Polecany do prowadzenia bloga oraz prostych stron internetowych.
Joomla!:
- Program powszechnie uznawany za trudniejszy w obsłudze
- Zaawansowana administracja
- Prostsze aktualizacje
- Lepsze wyniki pomiarów wydajności
- Mamy możliwość wprowadzenia większej ilości ustawień
Wykorzystywany do budowania bardziej skomplikowanych stron.
Potrzebujesz pomocy?
Kiedy zbudujesz już swoją stronę ale nadal nie trafia ona do odbiorców oznacza to, że najprawdopodobniej znajduje się nisko w wynikach wyszukiwania. Tu sprawa staje się już bardziej skomplikowana. Pozycjonowanie strony to długotrwały ale efektywny proces mający na celu poprawienie pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwarek. Polega on na rozbudowie strony, optymalizacji kwestii technicznych oraz zdobywaniu wartościowych linków. Cały proces może zająć nam ogromną ilość czasu. W przypadku kiedy zależy nam na szybkim zdobywaniu nowych klientów i dobrze rokujących odwiedzin strony, warto zwrócić się o pomoc do specjalistów, którzy zajmą się pozycją naszej strony w wyszukiwarce Google. W związku z rosnącą konkurencją i powstawaniem nowych firm, które konkurują ze sobą w danych branżach, istnieje wiele firm prowadzących taką działalność. Zarówno budujących dla nas stronę “od zera”, jak i oferujących pozycjonowanie istniejących już platform. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania,, zapraszamy do odwiedzenia poniższej strony: https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie/ .
autor: Zuzanna Duńczyk
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.