Platforma WordPress.com a z nią ponad 10 mln blogów korzystających z jej rozwiązań, miała awarię, którą uniemożliwiła dostęp do serwisów na około godzinę. Obecnie wszystko wraca do normy.
W nocy polskiego czasu ucierpiały nie tylko blogi umieszczone na WordPress.com, ale również serwisy korzystające z pakietu VIP, takie jak TechCrunch, GigaOM, czy szereg blogów CNN. Przez około godzinę osoby chcące odwiedzić te miejsca widziały komunikat: “WordPress.com will be back in a minute!”.
Na oficjalnym twitterowym koncie zespół WordPress’a informował o postępach w naprawianiu szkód. Nie mamy jeszcze oficjalnej informacji na temat powodów awarii, ale jak poinformował Matt Mullenweg twórca platformy blogowej, „powodem przestoju była bardzo niefortunna zmiana w kodzie, która nadpisała pewnej kluczowe opcje”.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza w ostatnim czasie awaria WordPress’a. W lutym wszystkie blogi korzystające z tego rozwiązania zniknęły z sieci na prawie dwie godziny. Może wydawać się to niewiele ale duża część z nich to profesjonalne serwisy, firmy, dla których taka sytuacja wiąże się ze stratami finansowymi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.