Wprowadzenie do marketingu internetowego [recenzja]

Wydawca przekonuje, że jest „najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce”. I choć jest w tym nieco przesady, to bez wątpienia książka Artura Maciorowskiego zasługuje na uwagę.

E-mail marketing w praktyceNakładem wydawnictwa Edgard ukazała się książka „E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”. Wbrew tytułowi nie jest to pozycja skupiająca się wyłącznie na technikach e-mail marketingu, ale stanowi opis internetowych środków dostępnych w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.

Autor, Artur Maciorowski, przekonuje, że do napisania książki zachęciła go potrzeba usystematyzowania wiedzy dotyczącej rynku komercyjnego internetu i chęć zaproponowania małym firmom pakietu praktycznych doświadczeń, rad i przestróg. W książce znaleźć można więc informacje o tym jak do marketingu internetowego się przygotować (m.in. jak definiować grupę docelową), jak zaznaczać swoją obecność (m.in. opis projektowania skutecznego serwisu WWW) oraz z jakich narzędzi korzystać (m.in. SEM, reklama odsłonowa, e-mail marketing, media społecznościowe).

Książka jest starannie wydana, ma przejrzysty układ, jest bogata w ilustracje, zrzuty ekranu, tabele. Jej dużą zaletą jest bez wątpienia fakt, że nie jest kalką amerykańskiej pozycji; autor porusza się więc w znanym sobie obszarze, przywołuje przykłady polskich rozwiązań i projektów. Zda egzamin jako wprowadzenie do marketingu internetowego – jednak bardziej zaawansowani czytelnicy nie znajdą w niej pogłębionej, specjalistycznej wiedzy.

Artur Maciorowski, E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, więcej informacji: samosedno.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top