Po głośnych inwestycjach w serwisy społecznościowe przyszedł czas na branżę motoryzacyjną. W marcu 2008 roku IIF Seed Fund zainwestował w projekt wertykalnej wyszukiwarki motoryzacyjnej. Wroom.pl to wyszukiwarka dającą możliwość znalezienia w jednym miejscu ogłoszeń motoryzacyjnych liderów tego rynku w Polsce i Europie, z funkcjonalnością intuicyjnego wyszukiwania typu Google.
Docelowo Wroom.pl będzie multi-wyszukiwarką i multi-porównywarką motoryzacyjną, nie tylko ogłoszeń, ale także usług motoryzacyjnych, części, opon czy akcesoriów.
Wroom.pl prezentuje ogłoszenia z zagranicznych serwisów, przetłumaczone na język polski, z ceną przeliczoną na złotówki, a także oferuje możliwość sprawdzenia średnich cen samochodów na wykresie ukazującym się automatycznie nad każdym wynikiem wyszukiwania. Niedługo będzie można także sprawdzić dokładne dane techniczne marek i modeli samochodów z całego świata produkowanych na przestrzeni lat. Dodane zostaną także motocykle, ciężarówki i inne pojazdy.
Zaletą rozwiązania proponowanego przez Wroom jest znaczna oszczędność czasu i łatwość w znajdowaniu ogłoszeń.
– „Chcemy, aby Wroom był wyszukiwarką, z której będą korzystać użytkownicy i fani motoryzacji w całej Europie, mamy plany ekspansji na inne kraje jeszcze w 2008 roku, to pierwszy taki projekt na świecie. Nie możemy ujawnić dokładnych kwot, ale inwestycja IIF w naszą wertykalną wyszukiwarkę jest najwyższą znaną nam, w tego typu startup. Umożliwi nam ona dynamiczny rozwój i międzynarodową ekspansję – podbój zagranicznych rynków motoryzacyjnych” – mówi Piotr Oblicki, Prezes zarządu Wrooma. „Wroom będzie także jedynym medium raportującym w pełni przekrojowo rynek pojazdów używanych w naszym kraju.”
Inwestycja IIF w projekt Wroom.pl doskonale wpisuje się w misję kształtowania szeroko rozumianej sfery e-commerce w kierunku oferty bardziej przyjaznej konsumentowi. Zespół IIF wierzy, że użytkownikom Internetu trzeba ułatwiać korzystanie z serwisów, czynić je szybszymi i bardziej przyjaznymi.
IIF S.A., jest funduszem technologicznym inwestującym w przedsięwzięcia we wczesnym etapie ich rozwoju. IIF inwestuje na rynku wysokich technologii, w innowacyjne projekty o znacznym potencjale wzrostu. Angażuje się w przedsięwzięcia z dziedziny IT, consumer finance, e–commerce, nowych elektronicznych mediów i Internetu. IIF i jego kadra stoi za sukcesami takich firm jak COMARCH, BillBird (Moje Rachunki), Software Mind, Power Media, Monetto i innych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.