Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, informuje o nawiązaniu współpracy z firmą Intoto, dostawcą oprogramowania zabezpieczającego bramy dla producentów sieciowego i komunikacyjnego sprzętu OEM. Na mocy współpracy firma Intoto będzie licencjonować technologię antywirusową Kaspersky Lab dla swoich platform programowych iGateway EX oraz RGS. Zintegrowane rozwiązanie zapewni korporacjom ochronę antywirusową na najwyższym światowym poziomie.
'Wirusy sieciowe ewoluują i atakują na wiele sposobów. I tutaj z pomocą przychodzi Kaspersky,’ mówi Doug Makishima, dyrektor ds. marketingu w firmie Intoto. 'Dzięki naszym technologiom możemy oferować dostawcom sprzętu OEM najnowocześniejszą ochronę antywirusową w postaci kompletnego rozwiązania. Wraz z technologią Kaspersky Lab nasza platforma bezpieczeństwa Intoto iGateway zapewnia najszybsze mechanizmy budowania urządzeń ochronnych nowej generacji.’
Firma Kaspersky Lab posiada wysoką pozycję wśród dostawców rozwiązań antywirusowych dla producentów OEM. Z technologii Kaspersky Lab korzysta obecnie ponad 80 czołowych firm z takich sektorów rynku jak IT, sieci komputerowe, komunikacja i bezpieczeństwo. Firma jest również szanowana za bardzo wysoki współczynnik wykrywalności oraz najszybszy na rynku czas reakcji na nowe zagrożenia i jako jedyna na świecie publikuje uaktualnienia antywirusowych baz danych co jedną godzinę.
'Imponująca lista klientów OEM firmy Intoto ukazuje, że jej rozwiązania cieszą się dobrą opinią na rynku,’ mówi Vitaly Bezrodnykh, dyrektor ds. rozwoju w firmie Kaspersky Lab. 'Połączenie naszych mechanizmów wykrywających szkodliwe oprogramowanie i aplikacje spyware z platformą iGateway opracowaną przez Intoto daje dostawcom rozwiązań OEM możliwość oferowania korporacjom optymalnej ochrony przed atakami szkodliwego kodu.’
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.