Nowy serwis reklama.onet.pl, pełniący funkcję informacyjną, a zarazem edukacyjną, powstał z myślą o potencjalnym reklamodawcy. Teraz każdy, kto bał się zapytać na czym polega specyfika reklamy w Internecie, znajdzie w serwisie odpowiedzi, prezentujące najbardziej zaawansowane technologicznie formy reklamy w Sieci. Serwis prezentuje ofertę Biura Reklamy Onet.pl, uznanego w rankingu pisma „Media i Marketing Polska” za najlepsze Biuro Reklamy wśród polskich portali internetowych w 2003 roku.
Poza odświeżoną szatą graficzną i przyjaznym dla użytkownika układem nawigacyjnym serwis zawiera wiele nowych wiadomości, przydatnych dla osoby planującej kampanię reklamową z wykorzystaniem Internetu.
Katalog produktów reklamowych portalu obejmuje wizualizacje dostępnych reklam, ich szczegółową specyfikację techniczną, a także wzorce reklam w formacie flash w formie plików źródłowych do pobrania z serwisu. Potencjalny reklamodawca może też obejrzeć przykłady emitowanych w portalu reklam
Wyjątkowym w skali Polski mechanizmem jest możliwość sprawdzenia działania reklamy on-line za pomocą testera reklam typu top-layer, e-spot, expand (banner rozwijany), scroll (banner przewijany na stronie) i innych wykonanych w technologii flash. Tester jest narzędziem diagnostycznym, umożliwiającym reklamodawcy lub twórcy reklamy sprawdzenie na własnym komputerze poprawności przygotowania kreacji i jej zgodności ze specyfikacją techniczną Onet.pl. Tester symuluje też działanie reklamy na rzeczywistej stronie Onet.pl, identyfikuje i sygnalizuje ewentualne błędy w przygotowanych projektach (np. błędnie zdefiniowane zmienne, zbyt dużą objętość czy niewłaściwy rozmiar), a co najważniejsze, podaje jednocześnie wytyczne, jak poprawić błędy.
Na stronach znajdziemy również słownik terminologii reklamowej, adresy stron WWW z informacjami dotyczącymi reklamy internetowej, dział informacji prasowych, dział FAQ (najczęściej zadawanych pytań), a także formularze zleceń on-line oraz regulamin przyjmowania zleceń i realizacji kampanii.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.