Pierwsza w Polsce rekrutacja na wyjątkowe i oryginalne stanowisko Telewizyjnego odkrywcy Discovery Channel dobiegła końca. Liczba zgłoszeń przerosła oczekiwania organizatorów – było ich ponad 13 000.
Aplikowanie nie było proste i wymagało od Internautów zaangażowania oraz wiedzy. Zainteresowane osoby musiały odpowiedzieć poprawnie na kilka pytań dotyczących programów Discovery Channel oraz opisać swoje predyspozycje – tym bardziej taka liczba wypełnionych aplikacji robi wrażenie. Liczył się także czas, w jakim udzielano odpowiedzi. Ankieta zamieszona była na specjalnej podstronie serwisu poświęconego czterem programom z jesiennej ramówki kanału: „Zabij szkodnika!”, „Najniebezpieczniejszy zawód świata”, „Czarne złoto” i „Brudna robota”.
Wśród kilkunastu tysięcy zebranych aplikacji, najlepiej i najszybciej odpowiedział na wszystkie pytania Paweł Oleszczuk. Tym samym od 23 listopada, 23-letni student z Gołdapi rozpoczął pracę jako pierwszy w Polsce Telewizyjny odkrywca.
Co mówi o sobie zwycięzca? „Kompletnie nie spodziewałem się tego, że wygram właśnie ja. Wziąłem udział w rekrutacji, bo te programy i tak oglądam na co dzień, a pozostałości po szkolnym zamiłowaniu do pisania regularnie dawały o sobie znać. Uznałem, że a nuż mi się poszczęści i proszę!” – relacjonuje Paweł. Co robi, kiedy nie ogląda Discovery? „Jestem trochę studentem, a trochę etatowcem wyczekującym pierwszego dnia każdego miesiąca, jakby miał wydarzyć się cud. Podróżnik kiedy tylko się uda, a domownik kiedy się nie da.” – dodaje.
Paweł przez miesiąc będzie poświęcać wtorkowe i czwartkowe wieczory na oglądanie programów Discovery Channel: „Brudnej roboty” i „Najniebezpieczniejszego zawodu świata”, dzieląc się swoimi wrażeniami z Internautami.
www.telewizyjnyodkrywca.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.