Wraz z nadejściem wiosny ruszyła III edycja konkursu „Wygraj wycieczkę marzeń”. Organizatorem jest firma CONECO, producent m.in wózków, fotelików samochodowych oraz innych produktów dla dzieci. Wszystkie informacje można znaleźć na przygotowanej przez AMP Media stronie konkursowej www.konkurs.coneco.pl.
Aby wziąć udział w konkursie, należy poprawnie odpowiedzieć na trzy pytania związane z firmą CONECO. Główną nagrodą jest voucher do wykorzystania na zakup wycieczki marzeń. Ponadto, organizator zaprasza do wzięcia udziału w dwóch dodatkowych konkursach. Uczestnik, który zacheci największą liczbę znajomych do wzięcia udziału
w konkursie, zdobędzie dowolny produkt z oferty firmy CONECO. Natomiast za przesłanie zdjęcia swojej pociechy, można otrzymać wysokiej klasy aparat fotograficzny.
Co tydzień będzie losowana również nagroda tygodnia, którą każdorazowo będzie inny produkt z oferty firmy CONECO. Dla biorących udział w konkursie przygotowano także liczne nagrody pocieszenia. Wszystkie informacje o regulaminie, nagrodach oraz formularz zgłoszeniowy znajdziemy na specjalnie przygotowanej stronie konkursowej www.konkurs.coneco.pl. Konkurs potrwa do dnia 28 kwietnia.
– Doświadczenie zdobyte przy realizacji poprzednich konkursów utrzymuje nas w przekonaniu, że nasza akcja spotka się z dużym zainteresowaniem internautów, a tym samym przyczyni się do wzmocnienia marki CONECO. Wierzymy także, że nasze najwyższej klasy produkty, będą jeszcze chętniej wybierane przez klientów – mówi Ireneusz Szymocha, współwłaściciel firmy CONECO.
Opracowaniem koncepcji, stworzeniem serwisu konkursowego oraz obsługą kampanii w Internecie zajęła się agencja interaktywna AMP Media.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.