Pierwszy kwartał 2002 r. Telefonia Dialog zakończyła stratą netto mniejszą o prawie 19 mln zł niż przewidywana w budżecie. Strata ta wyniosła 47 mln zł. Inwestycje w telefonię stacjonarną są kosztowne i rozciągnięte w czasie. Wyniki finansowe Dialogu za pierwszy kwartał wskazują na tendencję, która umożliwi rychłe osiągnięcie progu rentowności operacyjnej i zysku netto.
Pod koniec marca Dialog miał ok. 335 tys. tzw. linii dzwoniących i ponad 45 tys. internautów.
Spółka prowadzi gruntowną restrukturyzację kosztów. Zaowocowało to osiągnięciem oszczędności 6,5 mln zł w odniesieniu do kosztów założonych w budżecie. Działania podjęte przez zarząd Dialogu, intensyfikacja sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów doprowadziły do uzyskania, po raz pierwszy w historii naszej firmy, dodatniego wyniku EBITDA. W styczniu br. wyniósł on ok. 10 mln zł, a za pierwszy kwartał tego roku blisko 30 mln zł czyli o prawie 19 mln zł więcej od zakładanego w budżecie. Zysk operacyjny EBIT jest ujemny (-8,5 mln zł) – niemniej korzystniejszy od założonego w budżecie o 17,2 mln zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.