Spółka Gadu-Gadu S.A. opublikowała dzisiaj raport roczny za 2006 rok: przychody ze sprzedaży wzrosły w 2006 roku do 11,12 mln zł, w stosunku do 8,27 mln złotych w 2005 roku. Zysk netto za 2006 roku wyniósł 3,79 mln zł w stosunku do 3,18 mln zł w 2005 roku. W najbliższy czwartek, 26 kwietnia, Spółka opublikuje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2007 roku.
Rok 2006 był historycznie dotychczas najlepszym rokiem w działalności Spółki zarówno pod względem osiągniętych przez Spółkę wyników z prowadzonej działalności operacyjnej, jak i pod kątem dalszego umacniania pozycji rynkowej Spółki, właściciela komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Gadu-Gadu z niemal 6-milionową społecznością użytkowników tworzy jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się platform multimedialnych w Polsce.
2006 rok to okres licznych zmian w Spółce i wprowadzania nowych projektów:
– marzec 2006 – uruchomienie usługi telefonii internetowej Gadu-Gadu NAGŁOS (obecnie Gadu naGłos)
– wrzesień 2006 – uruchomienie Gadu Radia zintegrowanego z komunikatorem Gadu-Gadu. Gadu
– stałe rozwijanie funkcjonalności komunikatora Gadu-Gadu i serwisu społecznościowego Generacja Gadu-Gadu (obecnie MojaGeneracja.pl)
Usługi sieci Gadu-Gadu są zintegrowane z programem Gadu-Gadu, który jest najpopularniejszym komunikatorem internetowym. Wg najnowszych danych Megapanel PBI/Gemius w lutym 2007 z komunikatora Gadu-Gadu korzystało 5,7 mln osób, co stanowi 42,79% zasięgu polskiego Internetu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.