Wyniki Gold Standard 2007

Wiadomo, które produkty i usługi najbardziej satysfakcjonują Polaków. 5 listopada na uroczystej gali w hotelu InterContinental zostały ogłoszone wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, przeprowadzonego przez TNS OBOP.
W Gold Standard ocena satysfakcji była dokonywana wyłącznie przez rzeczywistych klientów – czyli tych, którzy korzystali z danego produktu lub usługi. Produkty i usługi, które zdobyły najwyższe noty, otrzymały certyfikaty i statuetki Gold Standard.

TNS OBOP przeprowadził badanie o charakterze ilościowym na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia. Zostało zrealizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. W każdej z 23 kategorii produkty i usługi oceniane były w od 3 do 5 kluczowych, z punktu widzenia użytkownika, wymiarach.

Wyniki Gold Standard są prezentowane przy użyciu systemu gwiazdek, gdzie 5 gwiazdek oznacza wynik bardzo dobry i pełną satysfakcję klientów, 4 gwiazdki – dobry i satysfakcję powyżej oczekiwań, 3 gwiazdki – średni i standardową satysfakcję. 2 lub 1 gwiazdka to slaby wynik, który przedstawia satysfakcję poniżej oczekiwań.

Poniższa tabela przedstawia zwycięskie i wyróżnione produkty/usługi.

Wyniki Gold Standard 2007 1

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top