Paweł Loroch, poszukiwacz przygód i smakosz w ciągłej podróży. Wędruje po londyńskich parkach i świątyniach Hongkongu, bez mapy i GPS, ale za to pełen pasji, ciekawości i entuzjazmu. Odkrywa zupełnie nowe miejsca, pokazuje, że czasem warto zejść z wydeptanych szlaków turystycznych, a wszystko to, z właściwym sobie humorem.
Wystartował podróżniczy videoblog Wysokie Loty TV (www.wysokieloty.tv), na którym można zobaczyć filmowe relacje z Hongkongu i Londynu. Jest to autorski projekt Pawła Lorocha przy współpracy z liniami lotniczymi British Airways. British Airways to pierwszy przewoźnik, który promuje swoje usługi korzystając z platformy internetowej jaką jest videbolog.
Wysokie Loty TV kierowana jest do ludzi aktywnych zawodowo, w wieku od 20 do 40 lat, lubiących podróże i nowe wyzwania. Videbolog startuje równocześnie z kampanią „Odlotowe ceny British Airways”, promującą styczniową ofertę do 34 miast na całym świecie.
„Nawiązując współpracę z Pawłem Lorochem chcemy zarazić widzów bloga pasją podróżowania. Paweł odkrywa dla nas zupełnie nowe miejsca, pokazuje, że czasem lepiej zwiedzać bez mapy czy przewodnika, a wszystko to przedstawia w charakterystyczny dla siebie, niesamowicie dowcipny sposób.” – mówi Emilia Osewska – Mądry dyrektor British Airways w Polsce.
„Nowe technologie są priorytetem dla British Airways. W ubiegłym roku wprowadziliśmy opcję odprawy pasażerskiej przez komórkę, uruchomiliśmy portal społecznościowy Metrotwin, promujący Londyn i Nowy Jork, a także nawiązaliśmy współpracę z firmą Apple dając naszym pasażerom dostęp do bieżących informacji na temat odlotów i przylotów, wgląd do siatki połączeń BA oraz rezerwacje biletu za pośrednictwem iPhona 3G.” – dodaje Emilia Osewska – Mądry.
W serwisie www.wysokieloty.tv znajdują się również praktyczne porady dla podróżnych i subiektywne TOP10 atrakcji miast odwiedzonych; można też zadawać pytania, na które odpowiedzi video udzieli Paweł Loroch.
Projekt videobloga przygotowała EVO S.C. – agencja New Media Full Service.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.