PKN ORLEN SA uruchomił nowy portal korporacyjny pod adresem www.orlen.pl. Projekt WWW bazuje na nowoczesnej platformie Broadvision Portal i zawiera szereg użytecznych informacji kierowanych do różnych grup internautów. W zamyśle autorów portal korporacyjny ma stać się podstawowym miejscem dostępu do wszystkich zasobów firmy mogących zainteresować klientów, partnerów oraz pracowników koncernu.
Projekt graficzny eksponuje poszczególne działy serwisu i programy kartowe (FLOTA, VITAY, Super VITAY, TankBank) oraz ceny produktów ORLENU – czyli informacje, z których często korzystają internauci. Autorzy nowej witryny przy jej projektowaniu uwzględniają potrzeby wszystkich użytkowników, a w szczególności zadbali o kierowców, inwestorów i dziennikarzy.
Kierowca odwiedzając orlen.pl (centrum drogowe) może nie tylko sprawdzić „gdzie zatankować”, „gdzie zapłacić kartą” czy otrzymać punkty VITAY za transakcje, ale także sprawdzić prognozę pogody, czas oczekiwania na przejściach granicznych czy np. dowiedzieć się jaka maksymalna dozwolona prędkość obowiązuje w dowolnym kraju UE.
Inwestorzy i dziennikarze bez kłopotu znajdą w nowym serwisie potrzebny: raport bieżący, komunikat prasowy czy prezentację. Mechanizm wyszukiwarki może okazać się przydatny także w szukaniu specjalistycznych czy branżowych informacji.
Uruchomienie nowego portalu orlen.pl to pierwszy etap nowej strategii internetowej PKN ORLEN SA. Oprócz stałego rozwoju i rozbudowy (o nowe treści i mechanizmy) strony zewnętrznej, Koncern rozpoczął także zmiany w Intranecie oraz prace nad ekstranetem.
Portal Korporacyjny ORLENU oparty jest na technologii Broadvision Portal 7.1. Nad przygotowaniem i uruchomieniem serwisu oprócz zespołu ORLENU pracowali: Super Media Sp. z o.o. w zakresie zawartości, nawigacji i projektu graficznego oraz Ster Projekt SA – w obszarze informatycznym.
http://www.orlen.pl
http://www.supermedia.pl
http://www.spsa.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.