Geloo.pl, polska platforma smart shoppingowa, rozpoczęła kampanię odsłonową w portalach WP.PL, Onet.pl i O2.PL. Akcji informacyjnej towarzyszy dodatkowo targetowany mailing do użytkowników INTERIA.PL, Onet.pl oraz O2.PL. Kampania potrwa do końca lutego.
Geloo.pl ruszyło z kolejną – po wprowadzeniu Programu Partnerskiego dla użytkowników – akcją informacyjną skierowaną do osób, którym zależy na oszczędnym gospodarowaniu pieniędzmi. Serwis, który wystartował po koniec ubiegłego roku, ma już na swoim koncie kampanię marketingową przeprowadzoną w czołowych portalach, na platformach społecznościowych i prasie.
Poprzez Program Partnerski Geloo.pl, jak i kampanię w internecie, chcemy zapoznać i przyzwyczaić Polaków do idei smart shopping, czyli rozsądnego i zarazem sprytnego dokonywania zakupów. Naszym celem jest stworzenie internautom nieustannej możliwości korzystania z atrakcyjnych ofert sprzedaży, bez konieczności porównywania cen i akceptowania zgiełku hipermarketów – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. Marketingu Geloo.pl.
Platforma ma już w planach kolejne działania na rzecz upowszechniania idei smart shopping w Polsce.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!