Wystartowała kampania marketingowa Geloo.pl w największych polskich portalach internetowych

Opublikowano: 10 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Geloo.pl, polska platforma smart shoppingowa, rozpoczęła kampanię odsłonową w portalach WP.PL, Onet.pl i O2.PL. Akcji informacyjnej towarzyszy dodatkowo targetowany mailing do użytkowników INTERIA.PL, Onet.pl oraz O2.PL. Kampania potrwa do końca lutego.

Geloo.pl ruszyło z kolejną – po wprowadzeniu Programu Partnerskiego dla użytkowników – akcją informacyjną skierowaną do osób, którym zależy na oszczędnym gospodarowaniu pieniędzmi. Serwis, który wystartował po koniec ubiegłego roku, ma już na swoim koncie kampanię marketingową przeprowadzoną w czołowych portalach, na platformach społecznościowych i prasie.

Poprzez Program Partnerski Geloo.pl, jak i kampanię w internecie, chcemy zapoznać i przyzwyczaić Polaków do idei smart shopping, czyli rozsądnego i zarazem sprytnego dokonywania zakupów. Naszym celem jest stworzenie internautom nieustannej możliwości korzystania z atrakcyjnych ofert sprzedaży, bez konieczności porównywania cen i akceptowania zgiełku hipermarketów – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. Marketingu Geloo.pl.

Platforma ma już w planach kolejne działania na rzecz upowszechniania idei smart shopping w Polsce.

Dawid ZarazińskiWystartowała kampania marketingowa Geloo.pl w największych polskich portalach internetowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.