Geloo.pl, polska platforma smart shoppingowa, rozpoczęła kampanię odsłonową w portalach WP.PL, Onet.pl i O2.PL. Akcji informacyjnej towarzyszy dodatkowo targetowany mailing do użytkowników INTERIA.PL, Onet.pl oraz O2.PL. Kampania potrwa do końca lutego.
Geloo.pl ruszyło z kolejną – po wprowadzeniu Programu Partnerskiego dla użytkowników – akcją informacyjną skierowaną do osób, którym zależy na oszczędnym gospodarowaniu pieniędzmi. Serwis, który wystartował po koniec ubiegłego roku, ma już na swoim koncie kampanię marketingową przeprowadzoną w czołowych portalach, na platformach społecznościowych i prasie.
Poprzez Program Partnerski Geloo.pl, jak i kampanię w internecie, chcemy zapoznać i przyzwyczaić Polaków do idei smart shopping, czyli rozsądnego i zarazem sprytnego dokonywania zakupów. Naszym celem jest stworzenie internautom nieustannej możliwości korzystania z atrakcyjnych ofert sprzedaży, bez konieczności porównywania cen i akceptowania zgiełku hipermarketów – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. Marketingu Geloo.pl.
Platforma ma już w planach kolejne działania na rzecz upowszechniania idei smart shopping w Polsce.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...