Wystartował nowy serwis turystyczny – turigo.pl. Ma umożliwiać swoim użytkownikom wyszukiwanie i porównywanie ofert przelotów i hoteli. Po odnalezieniu interesującej oferty przekierowuje na stronę dostawcy w celu dokonania rezerwacji bądź transakcji zakupu. Jak zapewniają twórcy, turigo.pl to pierwsza polska porównywarka oparta na własnej technologii.
Zasada działania Turigo jest bardzo podobna do innych porównywarek z jedną ważną różnicą: w przeciwieństwie np. do ogólnych porównywarek cen, gdzie różnie bywa z cenami i dostępnością artykułów po przekierowaniu na stronę sklepu, na Turigo wszystkie pytania zadawane są w czasie rzeczywistym, tak więc cena i dostępność przelotu czy pokoju hotelowego sprawdzana jest w trakcie zapytania. Ogranicza to znacznie sytuację wyszukania niedostępnych ofert oraz nieaktualnych cen – tłumaczą twórcy serwisu.
Turigo.pl nie jest więc internetowym biurem podróży, czy agentem turystycznym. Nie sprzedaje usług turystycznych, nie pobiera również żadnych dodatkowych prowizji: finalizowanie zakupu wybranej oferty odbywa się bezpośrednio na stronach dostawców. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.
W przyszłości na turigo.pl pojawić się mają wycieczki last-minute, oferty wynajmu samochodów i zintegrowane oferty wycieczek od touroperatorów. Rozbudowywana ma być również liczba przeszukiwanych serwisów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.