Wzmocniona kreacja DougFaberFamily

Opublikowano: 14 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z początkiem roku, dział kreacji DougFaberFamily (DFF) wzmocnił się o kolejne dwie osoby – Aleksandrę Cieślak (designer) i Roberta Olszewskiego (senior copywriter).
Robert ostatnie trzy lata pracował w McCann Erickson, gdzie  współpracował z klientami m.in. Nescafe, Saab, Mastercard, Lufthansa, Era Biznes, Bank BGŻ i PZU. Robert jest laureatem konkursów KTR, Golden Drum, Epica i Złote Orły.

Aleksandra do tej pory współpracowała jako freelancer z wydawnictwem Dwie Siostry, Wizytującą Galerią oraz  Fejkel Gallery. Organizowała wystawy indywidualne oraz zbiorowe  m.in. dla Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi i Muzeum Narodowego w Warszawie.

W DFF nie chcemy robić standardowych reklam, tylko wielkie wydarzenia, które będą budowały marki naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że świeżość oraz umiejętności Oli i Roberta idealnie pasują do tego typu podejścia do reklamy i będą wyraźnym wzmocnieniem naszej kreacji. – mówi Ryszard Sroka i Jakub Korolczuk.

Hanna LaskowskaWzmocniona kreacja DougFaberFamily

Podziel się!

O autorze

hania