Z początkiem roku, dział kreacji DougFaberFamily (DFF) wzmocnił się o kolejne dwie osoby – Aleksandrę Cieślak (designer) i Roberta Olszewskiego (senior copywriter).
Robert ostatnie trzy lata pracował w McCann Erickson, gdzie współpracował z klientami m.in. Nescafe, Saab, Mastercard, Lufthansa, Era Biznes, Bank BGŻ i PZU. Robert jest laureatem konkursów KTR, Golden Drum, Epica i Złote Orły.
Aleksandra do tej pory współpracowała jako freelancer z wydawnictwem Dwie Siostry, Wizytującą Galerią oraz Fejkel Gallery. Organizowała wystawy indywidualne oraz zbiorowe m.in. dla Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi i Muzeum Narodowego w Warszawie.
W DFF nie chcemy robić standardowych reklam, tylko wielkie wydarzenia, które będą budowały marki naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że świeżość oraz umiejętności Oli i Roberta idealnie pasują do tego typu podejścia do reklamy i będą wyraźnym wzmocnieniem naszej kreacji. – mówi Ryszard Sroka i Jakub Korolczuk.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.