Firma Press Service zwiększyła liczbę swoich nośników typu Ad room. Do końca roku we wszystkich miastach Polski będzie ich 10 tysięcy.
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy na terenie całej Polski przybyło ich ponad 200. O kolejne 30 tablic została poszerzona oferta w Bydgoszczy i Toruniu, a do końca roku ich liczba w miastach woj. kujawsko – pomorskiego ma przekroczyć 100 plakatów.
Obecnie Press Service dysponuje liczbą około 8700 nośników typu Ad room w całej Polsce. Ad room to nośnik reklamowy, który zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą znajdującą, się w centralnym miejscu poczekalni i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu klient, który średnio przebywa około 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą.
Równocześnie format (plakat B1) zapewnia wystarczająco dużą powierzchnię by zamieścić nie tylko zdjęcia, ale również informacje dotyczące reklamowanego produktu. Wyróżnikiem i zaletą Ad room na tle innych form reklamy jest starannie wyselekcjonowane miejsce oraz czas ekspozycji, które zwiększają szansę na przyjęcie reklamy.
Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
Do końca roku 2004 firma Press Service planuje rozszerzenie swojej sieci o kolejne 2 000 tablic typu Ad room.
Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach min. Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są też regularnie podczas akcji prozdrowotnych: Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier” oraz Fundacji „Dr Clown”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.