Woodpecker.co to narzędzie B2B pomagające pozyskiwać nowych klientów dzięki automatycznej wysyłce spersonalizowanych zapytań e-mailowych do ściśle określonej grupy odbiorców.
Nasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. Wiemy z doświadczenia, że w małej firmie często jedna osoba wykonuje wiele typów zadań – wysyłka emaili do potencjalnych klientów to tylko jedno z nich. Woodpecker z pewnością przyda się zatem firmom B2B w początkowej fazie rozwoju, które szukają rozwiązań poprawiających produktywność małego zespołu. Nasi klienci to również firmy średniej wielkości, które szukają przewidywalnego i obliczalnego sposobu, na pozyskiwanie klientów w kraju i za granicą – powiedział Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co.
Nasza inwestycja w spółkę Woodpecker.co rozszerza portfolio naszych spółek o kolejne funkcjonalne narzędzie pomocne przy prowadzeniu biznesu. Jestem przekonany, że potencjał rozwojowy jaki posiada spółka zaowocuje w przyszłości konkretnymi zyskami – dodał Radosław Czyrko, prezes zarządu Xevin Lab.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.