Firma Xtrade S.A., zarządzająca pierwszą horyzontalną platformą handlu elektronicznego B2B w Polsce, poinformowała, że z jej usług korzysta już 36 klientów – 11 kupujących i 25 sprzedających. Reprezentują oni niemal wszystkie branże od ubezpieczeniowej przez bankową, IT, przemysł ciężki, po spożywczą.
Jeszcze w marcu na platformie Xtrade przeprowadzona została pięćdziesiąta aukcja, która była jednocześnie pierwszą aukcją międzynarodową.
Oszczędności uzyskiwane przez klientów Xtrade utrzymują się na poziomie średnio 25 procent, przy czym w jednej z ostatnich aukcji kupujący wynegocjował ceny notebooków o 40 procent niższe od katalogowych. Wartość jednej z tegorocznych aukcji szacowana była na 10 mln zł, a uzyskane oszczędności przekroczyły 1 mln zł.
„Xtrade S.A. rozwija się zgodnie z oczekiwaniami. Systematycznie pozyskujemy nowych klientów, a z dotychczasowymi poszerzamy współpracę. Ponadto wzmacniamy swoją pozycję poprzez umowy partnerskie np. ostatnia podpisana w styczniu z InfoVide. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń mogę z pełną świadomością powiedzieć, że na platformie Xtrade można zrealizować każdy przetarg, niezależnie od złożoności procesu zakupowego lub rodzaju produktu. Obsłużyliśmy 11 bardzo dużych organizacji, kupujący mogą wybierać wśród 20.000 produktów i usług, a sprzedający mają zapewniony zbyt bez angażowania zespołu sprzedawców. Po roku działalności jesteśmy zadowoleni z efektów pracy naszego zespołu” – powiedziała Anna Sieńko, Prezes Zarządu Xtrade S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.