Yahoo przejmuje Snip.it, serwis, który pozwalał na dzielenie się ciekawymi treściami znalezionymi w internecie. Projekt zostaje zamknięty, ale zapowiedziano ponowne uruchomienie w nowej odsłonie.
Snip.it pozwalał użytkownikom „snipować”, czyli zapisywać i dzielić się artykułami przeczytanymi w sieci. Całość podana była w atrakcyjnej wizualnie formie (nazywano go często „Pinterestem dla artykułów”), co z pewnością spodobało się Yahoo. Nie podano wartości zakupu, ale mogła ona sięgnąć od 10 do 20 mln dolarów. Wpisuje się to w strategię „małych przejęć”, którą wprowadziła nowa szefowa firmy, Marissa Mayer.
Przejęcie to przede wszystkim wielki sukces dla twórców Snip.it. Serwis powstał pod koniec 2011 r. Teraz jednak został zamknięty, dając użytkownikom możliwość pobrania archiwum wpisów. A co w przyszłości?
Nie możemy podzielić się szczegółami tego, co będziemy budować, ale jesteśmy podekscytowani możliwościami przeniesienia społecznego wymiaru wiadomości na nowy poziom w Yahoo – ogłosili przedstawiciele firmy.
Yahoo stawia na społecznościowy kontekst odkrywania informacji. Chce być czymś w rodzaju wyszukiwarki Google dla ciekawych treści. Być może jest to jakiś pomysł na odświeżenie marki.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!