Yahoo przejmuje Snip.it, serwis, który pozwalał na dzielenie się ciekawymi treściami znalezionymi w internecie. Projekt zostaje zamknięty, ale zapowiedziano ponowne uruchomienie w nowej odsłonie.
Snip.it pozwalał użytkownikom „snipować”, czyli zapisywać i dzielić się artykułami przeczytanymi w sieci. Całość podana była w atrakcyjnej wizualnie formie (nazywano go często „Pinterestem dla artykułów”), co z pewnością spodobało się Yahoo. Nie podano wartości zakupu, ale mogła ona sięgnąć od 10 do 20 mln dolarów. Wpisuje się to w strategię „małych przejęć”, którą wprowadziła nowa szefowa firmy, Marissa Mayer.
Przejęcie to przede wszystkim wielki sukces dla twórców Snip.it. Serwis powstał pod koniec 2011 r. Teraz jednak został zamknięty, dając użytkownikom możliwość pobrania archiwum wpisów. A co w przyszłości?
Nie możemy podzielić się szczegółami tego, co będziemy budować, ale jesteśmy podekscytowani możliwościami przeniesienia społecznego wymiaru wiadomości na nowy poziom w Yahoo – ogłosili przedstawiciele firmy.
Yahoo stawia na społecznościowy kontekst odkrywania informacji. Chce być czymś w rodzaju wyszukiwarki Google dla ciekawych treści. Być może jest to jakiś pomysł na odświeżenie marki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.