Yahoo wdraża nowe funkcjonalności do swojej wyszukiwarki. Wszystko po to, by korzystanie z niej miało być bardziej intuicyjne i nowoczesne.
Jedna z kluczowych zmian w wyszukiwarce to „moduł harmonijkowy” na szczycie listy wyników wyszukiwania (jak na grafice poniżej). Moduł umożliwia dostęp do artykułów na dany temat, grafik, komunikatów z serwisu Twitter, materiałów wideo – w zależności od typu zapytania jakie zostanie wpisane (np. wideo zapowiedź filmu, kiedy wpiszemy jego nazwę, teledyski dla zespołów itd.). Wyszukiwarka podpowie nam również tematy pokrewne – np. fanom zespołu Metallica zasugeruje sprawdzenie haseł: Slayer, Megadeth, Iron Maiden.
Shashi Seth, wiceprezes Yahoo odpowiedzialny za wyszukiwarkę przekonuje, że firma nie ma konkretnych planów na działania reklamowe w module, ale nie wyklucza wprowadzenia takiej oferty w przyszłości.
Odświeżona została również wyszukiwarka grafik. Dodano pokazy slajdów do wybranych zapytań, pochodzące z serwisu Flickr i innych platform Yahoo. Przykład przedstawiamy poniżej.
Użytkownicy, którzy podepną pod Yahoo swoje konto z Facebook’a będą mogli zobaczyć również odpowiednie albumy zdjęć pochodzące od ich znajomych z serwisu społecznościowego. Odświeżenia doczekał się również wygląd wyszukiwarki pod przeglądarkami smartfonów.
Jak podobają się Państwu zmiany wprowadzone przez Yahoo? Czy na tle konkurencji – choćby Bing i Google – są wystarczające by uzyskać miano lidera innowacyjności?
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.