Czytelnicy największej anglojęzycznej gazety na świecie, The Times of India, mogli dziś zapoznać się z bardzo ciekawą reklamą na pierwszej stronie dziennika. Ogromna, żółta reklama Yahoo, jest częścią najnowszej, potężnej kampanii reklamowej firmy, której hasłem przewodnim jest zdanie „It’s You”.
Średni nakład The Times of India wynosi 3,14 mln egzemplarzy, co sprawia, że jest to największy pod względem nakładu anglojęzyczny dziennik na świecie. Dla Yahoo Indie to jeden z najważniejszych rynków. Według danych comScore firma dociera tam do 26 milionów internautów.
Reklama w dzienniku to część planowanej przez Yahoo akcji promocyjnej zakrojonej na bardzo szeroką skalę. Dość wspomnieć, że firma zamierza wydać na nią ponad 100 mln dolarów. Potrwa ona przez 15 najbliższych miesięcy. Wystartowała już w USA, Wielkiej Brytanii i Indiach – w pozostałych krajach rozpocznie się na początku przyszłego roku.
Jako ciekawostkę można dodać, że przy tak dużym budżecie nie znalazło się kilka tysięcy dolarów na wykupienie z rąk domeniarza, Gregg’a Ostrick’a, domeny ItsYou.com, która mogła być świetnym uzupełnieniem kampanii firmy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.