Serwis Yelp ogłosił udostępnienie narzędzia, które pozwalać ma firmom na oszacowanie zarobków przy korzystaniu z platformy.
Szacowanie zysków, przekonuje Matt Halprin, wiceprezes Yelp, ma pomóc przedsiębiorcom z dwóch powodów: pozwolić ma ocenić możliwości jakie daje Yelp oraz wesprzeć w działaniach marketingowych poprzez np. zmierzenie efektywności wykupienia w platformie reklamy.
Mechanizm szacunku opiera się na zestawieniu ilości klientów z szacunkową kwotą wydaną przez nich w danej kategorii – na podstawie danych z badań Boston Consulting Group). Niestety dane dotyczą rynku amerykańskiego i trudno obecnie ocenić, na ile dokładne będą w innych regionach.
W Yelp biznesowe konta ma obecnie firm, o 68 proc. więcej niż w 2011 roku. W tym roku ma być ich znacznie więcej, zwłaszcza dzięki ekspansji Yelp w Europie (w tym w Polsce). Serwis ma tu jednak wciąż wiele do zrobienia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.