Z ostatniego badania Reutersa wynika, że ilość oglądanych filmów na YouTube osiągnęła poziom 4 mld w ciągu jednego dnia. W ciągu każdej minuty dodawanych jest do serwisu 60 godzin treści wideo.
Poprzednie badania Reutersa przedstawiały następujący poziom obejrzanych filmów:
- czerwiec 2009: 1 mld odsłon;
- maj 2010: 2 mld odsłon;
- maj 2011: 3 mld odsłon.
Po publikacji wyników z 2010 roku padły porównania dotyczące odniesienia skali popularności YouTube w stosunku do tradycyjnej telewizji. Wynik był porównywany z dwukrotną ilością widzów trzech najpopularniejszych amerykańskich stacji telewizyjnych w czasie prime-time. W tym zaś roku YouTube postanowiło przykuć uwagę na inny aspekt raportu, na ilość wprowadzanych materiałów filmowych w ciągu sekundy:
Czynnikiem, który „rozprasza” potencjalne zarobki z reklam jest fakt, że statystyczny użytkownik YouTube spędza około 15 minut dziennie na ogladaniu filmów. Natomiast osoba oglądająjąca telewizję spędza przed telewizorem 4-5 godzin. Ma to swój przelicznik w wartościach kampanii reklamowych w Stanach Zjednoczonych, gdzie wartość telewizyjnego rynku reklam warta jest 60 mld dolarów rocznie, zaś reklamy w serwisach typu YouTube warte są tylko 3 mld w skali roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.