YouTube: 4 mld odsłon dziennie

Z ostatniego badania Reutersa wynika, że ilość oglądanych filmów na YouTube osiągnęła poziom 4 mld w ciągu jednego dnia. W ciągu każdej minuty dodawanych jest do serwisu 60 godzin treści wideo.

Poprzednie badania Reutersa przedstawiały następujący poziom obejrzanych filmów:

  • czerwiec 2009: 1 mld odsłon;
  • maj 2010: 2 mld odsłon;
  • maj 2011: 3 mld odsłon.

Po publikacji wyników z 2010 roku padły porównania dotyczące odniesienia skali popularności YouTube w stosunku do tradycyjnej telewizji. Wynik był porównywany z dwukrotną ilością widzów trzech najpopularniejszych amerykańskich stacji telewizyjnych w czasie prime-time. W tym zaś roku YouTube postanowiło przykuć uwagę na inny aspekt raportu, na ilość wprowadzanych materiałów filmowych w ciągu sekundy:

Czynnikiem, który „rozprasza” potencjalne zarobki z reklam jest fakt, że statystyczny użytkownik YouTube spędza około 15 minut dziennie na ogladaniu filmów. Natomiast osoba oglądająjąca telewizję spędza przed telewizorem 4-5 godzin. Ma to swój przelicznik w wartościach kampanii reklamowych w Stanach Zjednoczonych, gdzie wartość telewizyjnego rynku reklam warta jest 60 mld dolarów rocznie, zaś reklamy w serwisach typu YouTube warte są tylko 3 mld w skali roku.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top