Serwis YouTube wprowadza TrueView, nowy format reklamowy. Pozwala on widzom na przerywanie emisji reklam jeśli te ich nie interesują. W interfejsie Leanback pojawią się natomiast kanały tematyczne „uczące się” aktywności użytkowników.
Przy nowych reklamach TrueView, które wyświetlane będą w YouTube, pojawi się specjalny przycisk odmierzający czas – po pięciu sekundach wyświetlania komunikatu będzie można go ominąć. W pewnych przypadkach użytkownicy będą mogli wybrać jedną z trzech reklam, które zobaczą.
Już w czerwcu należący do Google serwis wideo eksperymentował ze specjalnym przyciskiem. Możliwość wyboru reklamy do wyświetlenia jest natomiast podoba do tego, co oferuje swoim użytkownikom amerykański Hulu.
TrueView dostępne jest obecnie dla wybranych reklamodawców, którzy mogą zdecydować czy wybrać nowy format, czy pozostać przy starym, który nie daje możliwości pominięcia. YouTube zapowiada również, że pracuje nad dostarczeniem większej możliwości kontroli i wyboru samym użytkownikom.
Serwis wideo wprowadzi również zmiany do interfejsu Leanback, przeznaczonego dla dużych ekranów, głównie telewizorów. Nowa funkcja nazywa się Personalized Channels, i umożliwia tworzenie własnych kanałów wideo. Co więcej, konkretne materiały będą się tu wyświetlać w oparciu o aktywność użytkownika – powstaną więc niekończące się źródła wideo.
http://www.youtube.com/watch?v=2i3X8MpC874
Leanback pozostaje dla YouTube polem interesujących testów. Nie zawiera wielu opcji społecznościowych, nie wyświetla znanych z „normalnego” interfejsu formatów reklamowych, nie jest też domyślą opcją w Google TV. Zmienić może się to jednak w przyszłości – wydaje się, że właściciele serwisu wiążą z Leanback duże nadzieje.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.